Toon posts:

[tv-out] welk beeld geen clone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoiz ik heb op mn pc een wireless tv dinge van trust. Nu heb ik wel beeld als ik in mn beeldschermopties , Het uitbreiden naar beeldscherm aanvink. Dan zie ik op mijn tv ook daarwerkelijk het beeld. Maar ik kan hem nergens clonen. IK heb het ooit werkend gehad en toen herkende hij ook gewoon een tv en kon ik dus rgb, ntc, pal instellen. NU kan ik dat niet meer dat is weg ( na een clean install) Ik heb wel de zelfde drivers. WIe weet hoe ik dat aan kan zetten of er voor kan zorgen dat die tv weer word herkend?

Heb de tv out Faq gelezen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 22:07 ]

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Misschien is het handig als je erbij vertelt welke videokaart je hebt, en welk besturingssysteem je gebruikt :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
is mischien handig ja :)

win xp profi
en een asus GF 4 mmx 440

Ik kan ook voor de 2e monitor de resolutie niet veranderen:S hij spring elke keer terug naar 800*600 en 32 bit

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 23:04 ]

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 10:02

Dax

De grote tv-out FAQ al doorgelezen?

Verwijderd

Topicstarter
Lees de draad voor je blaat plzz

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 11:48
En dan net als de andere, het grote tv-out FaQ

ik w8 op courage/pollewob :X

.

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Met de nieuwste drivers zit dr bij je display properties zo'n uitklap menutje aan de linker kant waarmee je dat kan instellen. Je moet dan dacht ik(is weer ff geleden dat ik ut voor ut laatst deed) eerst het apparaat selecteren wat je wilt aanpassen, in dit geval je tv of hoe ie dat trust ding ook detecteerd. En dan moet je kiezen voor clone ergens in die menus. Het staat er bij, tenzij dr echt iets helemaal gaar is op je pc ;)

Verwijderd

Ik heb laatst ook met tv-out zitten kloten en nadat ik de TV als 1 had gezet (i.p.v. de monitor, die op 2) werkte alles opeens. Geen idee waarom overigens. Het merkwaardige is dat bij mij onder de advanced opties weer wel de monitor als 1 staat, dus volgens mij snapt ie het zelf niet meer helemaal, maar het werkt. Misschien iets om te proberen.

• JEV
  • Laatst online: 27-09-2025

JEV

Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 22:06:
Maar ik kan hem nergens clonen.
Stomme vraag misschien maar wat bedoel je met "clonen".

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Verwijderd

JEV schreef op 19 januari 2003 @ 00:55:
[...]

Stomme vraag misschien maar wat bedoel je met "clonen".
Je hebt twee opties. Uitbereiden en klonen. Wat ik van de TS begrijp is dat hij het beeld wel kan uitbereiden. Dat wil zeggen dat waar het beeld ophoud bij de eerste monitor, het doorgaat bij de tweede. Zo kun je dus een hele brede desktop bouwen, maar het is handiger als je bijvoorbeeld gebruik maakt van autocad. Je kunt dan op de tweede monitor (helemaal rechts) het eindontwerp zetten, terwijl je op de eerste zit te werken.

De TS wil echter clonen. Dus die wil op zijn tweede monitor exact hetzelfde zien als op zijn eerste monitor. Dus geen uitbereiding maar een duplicaat van het beeld. Als je onder display options naar advanced gaat, zou daar ergens onder een tabblad een optie clone moeten staan (verschilt per grafische kaart volgens mij). De TS ziet deze optie niet als ik het goed begrijp.

• JEV
  • Laatst online: 27-09-2025

JEV

Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 00:59:
[...]

De TS wil echter clonen. Dus die wil op zijn tweede monitor exact hetzelfde zien als op zijn eerste monitor. Dus geen uitbereiding maar een duplicaat van het beeld. Als je onder display options naar advanced gaat, zou daar ergens onder een tabblad een optie clone moeten staan (verschilt per grafische kaart volgens mij). De TS ziet deze optie niet als ik het goed begrijp.
Als de optie er niet is dan ligt dat aan zijn videokaart driver.
Als de tv optie er wel is maar zogenaamd "grayed out" dan moet hij zijn verbinding eens bekijken tussen zijn computer en zijn tv.
Als hij "grayed out" is ziet zijn computer zijn tv niet.
Ik werk al 2 jaar met een soort gelijks setje van Marmitek of met een vaste kabel verbinding en de computer zal zijn tv niet zien als er geen goede verbinding is.

[ Voor 4% gewijzigd door JEV op 19-01-2003 01:07 ]

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Pagina: 1