Ik heb een probleem met het ophalen van mijn email, wanneer er virussen in zitten.
De laatste tijd is 'dat ene virus waarvan ik de naam kwijt ben ' veel in omloop en vliegen de SCR attachments me dus weer om de oren.
Dan gebeurt er het volgende:
Ik haal mijn mail op van mail.chello.nl, hij geeft aan dat er 10 berichten zijn.
Het 2de bericht bevat een virus, Norton AV2003 geeft dat netjes weer en hij verwijdert het bestand. Nu stopt Outlook Express 6 met mail ophalen.
Ik klik dan weer op 'verzenden/ontvangen' en dan zegt hij weer dat er 10 mailtjes zijn, en weer bij de 2de stopt hij om dezelfde reden.
Hij eerste mailtje dat hij binnenhaalt is iedere keer exact dezelfde.
Ik heb Antivirus 2003 de optie binnenkomende email scannen maar uitgeschakeld, anders kom ik nooit verder.
Is hier een oplossing voor?
- Windows 2000 SP1
- Outlook Express 6.0
- Norton Antivirus 2003, alle updates, geen andere Norton software installed
De laatste tijd is 'dat ene virus waarvan ik de naam kwijt ben ' veel in omloop en vliegen de SCR attachments me dus weer om de oren.
Dan gebeurt er het volgende:
Ik haal mijn mail op van mail.chello.nl, hij geeft aan dat er 10 berichten zijn.
Het 2de bericht bevat een virus, Norton AV2003 geeft dat netjes weer en hij verwijdert het bestand. Nu stopt Outlook Express 6 met mail ophalen.
Ik klik dan weer op 'verzenden/ontvangen' en dan zegt hij weer dat er 10 mailtjes zijn, en weer bij de 2de stopt hij om dezelfde reden.
Hij eerste mailtje dat hij binnenhaalt is iedere keer exact dezelfde.
Ik heb Antivirus 2003 de optie binnenkomende email scannen maar uitgeschakeld, anders kom ik nooit verder.
Is hier een oplossing voor?
- Windows 2000 SP1
- Outlook Express 6.0
- Norton Antivirus 2003, alle updates, geen andere Norton software installed
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.