ik weet niet zeker hoor, maar ik dacht dat ze de code voor de auto's nog niet gekraakt hadden.. correct me if I'm wrong!
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
arjandijk, maak dan gelijk een Toyota MR2 uit 91 
Die wil ik erg graag hebben.
Maar een vriend van me had geprobeerd auto's te downloaden en te installeren en heel z`n NFS was gaar, moest hem er opnieuw opzetten
Die wil ik erg graag hebben.
Maar een vriend van me had geprobeerd auto's te downloaden en te installeren en heel z`n NFS was gaar, moest hem er opnieuw opzetten
Ik denk niet dat dat met solidworks mogelijk is , als ik alleen al naar de manier kijk hoe solidworks "werkt". En daarbij nog de bestandsnaaam sldrpt oid... lijkt me zeer sterk dat ie dat gaat doen.
Raku
maar, zit er zo'n verschil in 3dsmax en solidworks? want met 3dsmax kan het wel, alleen kan ik daar niet mee werken
Je kan met solidworks bestanden exporteren naar .IGES files, voor MAYA. Doet het prima bij mij. Auto's maken is een makkie.
Maak dan ff wat mooie voor ons...HyPeRSTiLe schreef op 19 January 2003 @ 14:24:
Je kan met solidworks bestanden exporteren naar .IGES files, voor MAYA. Doet het prima bij mij. Auto's maken is een makkie.
dikzak
Verwijderd
je moet ff op http://discussion.nfscheats.com/ kijken....
daar maken ze ook auto's en er zijn een paar auto's voor NFS6 geedited niet gemaakt dus
daar maken ze ook auto's en er zijn een paar auto's voor NFS6 geedited niet gemaakt dus
http://discussion.nfscheats.com/viewtopic.php?t=5821
Als je deze topic helemaal doorleest kom je erachter dat het mesh editen (vorm van de autos) nog niet mogelijk is. Het enige wat je kan downloaden zijn modificaties van de textures. Er is al wel een programa uit (o-edit) waarmee je met de verticles kan schuiven. (Zodat je een cabrio kan maken door dak in de caroserie te plaatsen) Maar nieuwe verticles toevoegen of verwijderen is nog niet mogelijk.
Zodat conferteren van models naar het NFS 6 format nog niet mogelijk is.
Als je deze topic helemaal doorleest kom je erachter dat het mesh editen (vorm van de autos) nog niet mogelijk is. Het enige wat je kan downloaden zijn modificaties van de textures. Er is al wel een programa uit (o-edit) waarmee je met de verticles kan schuiven. (Zodat je een cabrio kan maken door dak in de caroserie te plaatsen) Maar nieuwe verticles toevoegen of verwijderen is nog niet mogelijk.
Zodat conferteren van models naar het NFS 6 format nog niet mogelijk is.
Pagina: 1