Toon posts:

isdn 128k maar toch bereikbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan dit, want ik zou dan toch twee lijnen moeten gebruiken wat zou betekenen dat ik niet bereikbaar ben/niet zelf kan bellen toch? ik heb dit een tijdje geleden ook een tijdje gehad (op 128k) omdat XP dan auto zo ingesteld had.
maar dat ging ook prima, totdat opeen gegeven moment na een verse install
het niet meer werkte met multilinken maar dat is ook het rare:
de eerste keer was ie in 1x 128l
de tweede keer zei ie nog van bundelen van lijnen enzo en daarna, kan niet bundelen.
Waar ligt dit aan?

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-07 09:11

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Er zijn als ik me niet vergis ISDN-kaarten die van het 3e kanaal gebruik maken dat je ISDN geeft. Aan de hand daarvan kan de kaart bepalen dat er een telefoongesprek is en verbreekt één van de lijnen. Ik heb echter geen merken en/of typenummers voor je.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Dat is mogelijk met de optie dat Positron zei. Dus dat 2e kanaal uitgaat als gesprek is en weer aangaat als gesprek afgelopen is. Dat was zelfs al mogelijk met me ISDN e-tech modem. Maar met de betere Fritz! kaarten moet dit denk ik wat beter werken.

Tweakers Discord

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik heb dus een billion bipac pci isdn adapter, maar ja the main question is: je hebt dus wel altijd dubbele kosten>? want 12,8kb internet en download natuurlijk weer net iets lekkerder :)

Verwijderd

omdat je van 2 lijnen gebruik maakt betaal je ook dubbele tikken

Verwijderd

Topicstarter
damn dat is echt kut zeg, waarom is dat nu niet gewoon betaalbaar :(, adsl is al beschikbaar hier, maar dat ga ik niet nemen want dan zitten me ouders met een jaar abbo,
als ik al kamers zit dus dat is ook niks :(:(:( jammer want het surft toch wel lekekr zo

Verwijderd

Topicstarter
dat hele mooie abbotje van wanadoo (hometime ofzo) is toch niet meer verkrijgbaar, ik dacht dat dat nu wel een mooie tussenoplossing was, nu heb je alleen nog maar van 30u en 15u. En fla-fee alternatieven zijn onbetaalbaar -> conclusie met dial-up is het niet fijn surfen, en als je het fijn wilt doen kost t klauwen vol geld

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Conclusie's:

* Dial up = duur
* Je betaald 2x zoveel als je met 128k inbeld

:+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.