Ik heb al verschillende oplossingen geprobeerd, maar tot hiertoe heb ik nog altijd geen werkende oplossing gevonden.
Het probleem is eigenlijk dat ik in mijn grafische omgeving (gnome), mijn monitor refreshrate op 60Hz blijft staan. Ik zou deze op 100Hz willen krijgen. Maar dit blijkt me niet te lukken.
Wat ik al geprobeerd heb?
De search hier op GoT.. stonden wel enkele dingen in die zouden kunnen werken, maar dit heeft niet geholpen.
Ik heb mijn nvidia-drivers voor mijn GeForce4 ti4200 afgehaald, en geinstalleerd (rpm)..
maar dit brengt ook geen verandering..
Ook heb ik al verscheidene dingen uitgeprobeerd in mijn XF86Config-file. Zelf al modeline's toegevoegd, andere instellingen gebruikt (nvidia ipv vesa, deze geeft dan een fout)
Ook google heeft tot hiertoe nog niets opgeleverd dat zou werken...
Iemand ditzelfde probleem, met een werkende oplossing?
Of kan iemand me alvast op een juiste spoor brengen??
Het probleem is eigenlijk dat ik in mijn grafische omgeving (gnome), mijn monitor refreshrate op 60Hz blijft staan. Ik zou deze op 100Hz willen krijgen. Maar dit blijkt me niet te lukken.
Wat ik al geprobeerd heb?
De search hier op GoT.. stonden wel enkele dingen in die zouden kunnen werken, maar dit heeft niet geholpen.
Ik heb mijn nvidia-drivers voor mijn GeForce4 ti4200 afgehaald, en geinstalleerd (rpm)..
maar dit brengt ook geen verandering..
Ook heb ik al verscheidene dingen uitgeprobeerd in mijn XF86Config-file. Zelf al modeline's toegevoegd, andere instellingen gebruikt (nvidia ipv vesa, deze geeft dan een fout)
Ook google heeft tot hiertoe nog niets opgeleverd dat zou werken...
Iemand ditzelfde probleem, met een werkende oplossing?
Of kan iemand me alvast op een juiste spoor brengen??