ik heb dus een breedband abbo bij @home. Dit heb ik al 2 jaar en heb al vaak mijn pc geformateerd en @home opnieuw ingesteld en altijd werkte het dan weer top. Maar 2dagen geleden heb ik me pc geformatteerd en opniew zoals gewoonlijk @home ingesteld. Nadat ik dit had afgerond controleerd hij de netwerk sttings. Ik kreeg wel connecting met: Self test, gateway en DNS. Bij DHCP wordt het rood, en daarna geeft ie Proxy, www,mail,news,test failed aan, (roodbetekent mislukt van verbinding)
Ik heb met winipcfg een andere DHCP server gekregen door alles vrijgeven te doen en dan alle vernieuwen. Ik krijg het gewoon niet aan de praat, erg vreemd, maar toch.
mijn OS is windows 98. Ik hoop dat een van jullie weet wat het kan zijn?
Maar ondanks dat hij zegt dat DHCP server geen verbinding heeft kan ik wel gewoon internetten. Alleen merk ik eht dat ik me virusscanner en firewall niet meer kan updaten.
Ik heb met winipcfg een andere DHCP server gekregen door alles vrijgeven te doen en dan alle vernieuwen. Ik krijg het gewoon niet aan de praat, erg vreemd, maar toch.
mijn OS is windows 98. Ik hoop dat een van jullie weet wat het kan zijn?
Maar ondanks dat hij zegt dat DHCP server geen verbinding heeft kan ik wel gewoon internetten. Alleen merk ik eht dat ik me virusscanner en firewall niet meer kan updaten.