Toon posts:

[Voor de W&G FAQ] Benaming Flash Topics

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er komen steeds meer leuke flash topics.
Helaas loop ik er steeds vaker tegen aan dat mensen niet posten in welke versie van flash ze iets voor elkaar willen krijgen.
Kunnen we niet in de FAQ zetten dat flash topics als volgt benoemt moeten worden:

[Flash 4]
[Flash 5]
[Flash MX]

Dit omdat het een wezelijk verschil maakt voor het topic, en omdat het dan net wat overzichterlijker is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Met die benaming ben ik het eens. Maar, kan deze request niet beter in Lieve Adjes ofzo? Ik snap dat nu meer W&G'ers het lezen, maar ik vind het eigenlijk hier niet zo passen.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-02 19:21

waxle

Schavuit & Schobbejak

Dark Blue schreef op 18 januari 2003 @ 20:42:
Met die benaming ben ik het eens. Maar, kan deze request niet beter in Lieve Adjes ofzo? Ik snap dat nu meer W&G'ers het lezen, maar ik vind het eigenlijk hier niet zo passen.
Hm, jij vindt Flash niet in webdesign en Graphics passen? Boeiend...
Anyways, misschien is dit wat On-Orthodox van B-top, maar op deze manien bereik je wel de mensen waar het om gaat. Ik kijk niet zo vaak in lieve adjes en ook niet in de FAQ... (oh daar stond volgens mij dat je niet mocht flamen ;P)
't Is natuurlijk aan de mods, maar laat dit wat mij betreft maar even staan, dan leest iedereen het.

Oh, en ik ben het er trouwens helemaal mee eens :)

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
waxle schreef op 18 januari 2003 @ 20:48:
[...]

Anyways, misschien is dit wat On-Orthodox van B-top, maar op deze manien bereik je wel de mensen waar het om gaat. Ik kijk niet zo vaak in lieve adjes en ook niet in de FAQ... (oh daar stond volgens mij dat je niet mocht flamen ;P)
't Is natuurlijk aan de mods, maar laat dit wat mij betreft maar even staan, dan leest iedereen het.

Oh, en ik ben het er trouwens helemaal mee eens :)
Het is een soort van beleidsvraag en beleidsvragen horen nu eenmaal in Lieve Adjes. Verder vind ik het wel een goed idee om op deze manier de duidelijkheid te vergroten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

waxle schreef op 18 January 2003 @ 20:48:
[...]

Lekker bot :x

kvind het toch echt iets over het beleid en dat zou imo in LA moeten.

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

mpegernie schreef op 18 januari 2003 @ 21:15:
[...]
Lekker bot :x

kvind het toch echt iets over het beleid en dat zou imo in LA moeten.
Ik denk dat meneer waxle gewoon nog even moet leren hoe je tactvol met dames om moet gaan, zie ook mijn topic over '30 girls.

Ik neem aan dat ik me duidelijk heb gemaakt in mijn vorige post, dus hier niet nog een keer.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

ramH schreef op 18 januari 2003 @ 21:05:
[...]

Het is een soort van beleidsvraag en beleidsvragen horen nu eenmaal in Lieve Adjes. Verder vind ik het wel een goed idee om op deze manier de duidelijkheid te vergroten. :)
Nee jij komt hier vaak. Tis hier niet hetzelfde als TFF en ook niet hetzelfde als de HK. Ook het publiek niet.

B-Top, helemaal mee eens. Zijn wel slimme uitzonderingen die het doen trouwens.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
OzBoz schreef op 19 januari 2003 @ 00:10:
[...]

Nee jij komt hier vaak. Tis hier niet hetzelfde als TFF en ook niet hetzelfde als de HK. Ook het publiek niet.

B-Top, helemaal mee eens. Zijn wel slimme uitzonderingen die het doen trouwens.
Ik weet het niet hoor, maar hoe weet jij waar ik meelees en meekijk? Hier dus. :)

Enne, ik was het ook al met B-Top eens hoor. Dat was in ieder geval wel wat ik bedoel met die extra duidelijkheid. Je ziet op die manier een stuk sneller waar een topic nu precies over gaat en kan dus ook beter selecteren op wat je wel en niet wilt lezen enzo. * Harm is in ieder geval voor.

[ Voor 4% gewijzigd door Harm op 19-01-2003 01:14 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

ramH schreef op 19 January 2003 @ 00:25:
[...]

Ik weet het niet hoor, maar hoe weet jij waar ik meelees en meekijk? Hier dus. :)
Dan hoor je ook wel te weten dat de meeste W&G dingen best binnen de kliek opgelost kunnen worden. Post je binnen LA dan weet je zeker dat je weer de nodige comments krijgt van mensen die niet eens bewust zijn van het feit dat je Flash-filmpjes met Flash maakt en niet met Swish. :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zooooo.....

Ik dacht, ik opper een onschuldig ideetje en de eerst volgende keer dat ik weer kijk ben ik de initiator van een flamewar ? :)

Erm anywayz, de reden tot posten hier zou er ook toe moeten leiden dat iedereen het hier ziet, in plaats van alleen een onzichtbare wijziging in de faq. Daarnaast is het niet alleen een beleids kwestie, maar ook een kwestie van samen denken over een betere w&g. Het is een vraag ontsprongen uit mijn hoofd, als flash-progger. Maybe dat de director of bv xhtml proggers ook iets aan speciale benamingen hebben ter verduidelijking? I dunno...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 13:11

Tim Schuhmacher

abasios

Dan heb ik gelijk ook een aanvulling op de faq. Daar wordt namelijk wel de algemene fonttopic en 'post je 2d stuff' genoemd, maar een linkje naar de algemen 'post je 3d stuff' ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-02 19:21

waxle

Schavuit & Schobbejak

Dark Blue schreef op 18 January 2003 @ 23:04:
[...]
Ik denk dat meneer waxle gewoon nog even moet leren hoe je tactvol met dames om moet gaan, zie ook mijn topic over '30 girls.
Oh, maar tegen dames ben ik ook heel gelant, zeker als ze op een pinup-kalender staan :P

Lieverd, sorry dat ik je zo kwetste, maar ik postte zoals ik in ieder image-request zou doen waarbij de topicstarter te beroerd is om zelf even goed te zoeken; en voor jou maak ik geen uitzondering, dat zou namelijk als sexistisch kunnen worden bestempeld. Verder heb je mazzel dat de plaatjes gewoon zo enorrum gaaf waren dat het topic nog open blijft.

Verder zou je je toch moeten realiseren dat dit soort W&G-gerelateerde voorstellen die B-Top doet ( mijn lof gaat uit naar hem; hij is al vaker actief geweest om het niveau en het functioneren van dit forum te verbeteren) in LA in de grijze brij zouden verdwijnen en niet worden opgepikt worden door de mensen voor wie het bestemd is. In de FAQ zou het natuurlijk moeten worden opgenomen maar daarmee bereik je de ervaren users zoals ik en jij (die precies weten hoe het allemaal hoort hier) niet. Daarom vind ik het een goed idee om dat topic maar gewoon even open te houden zodat iedereen het kan lezen. Misschien is het wel een idee om een permanente Sticky te maken met de laatste wijzigingen van dat moment.

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Blue schreef op 18 January 2003 @ 23:04:
[...]

Hebben dames dan een andere behandeling nodig hier? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 30-09 09:41
Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 15:37:
Hebben dames dan een andere behandeling nodig hier? :X

Echt wel, zoveel hebben we er niet ;), moeten we zuinig op zijn.

Maar uhm, back on topic: goed idee, misschien moeten we FAQ weer eens wat aanpassen; linkjes toevoegen en dergelijke en duidelijk neerzetten dat je in je topicstart zoveel mogelijk informatie moet verstrekken. Bijvoorbeeld dus met welke Flash versie je bezig bent.

Ehm, waarom is iedereen hier zo fel tegen elkaar? Is toch helemaal niet nodig, kom op, doe eens liev :* (© Llewella).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Dark Blue heeft overigens gelijk, deze topic hoort in Lieve Adjes, en is hierbij dus ook verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d'r zijn wel vaker topics geweest over wijzigen van de faq / toevoegen stickies / knowledgebase, maar die vielen dood door (in mijn ogen) gebrek aan feedback vanuit de crew. D'r is hier veel animo om te helpen aan een beter W&G volgens mij, maar het is niet duidelijk waar de crew nou heen wil. Ik denk dat het best mogelijk moet zijn om binnen een afzienbare tijd een fatsoenlijke faq / linkverzameling a la /14 te bouwen, mits er maar goed gestuurd wordt door een mod (die dan ook effe het overzicht bewaart en zorgt dat er niet over elke link een hele tijd geneuzeld wordt). Er is bijvoorbeeld al een hele verzameling 3d links en ook een berg fontresources, alleen die staan niet centraal, mag imho ook wel eens gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 17:55:
d'r zijn wel vaker topics geweest over wijzigen van de faq / toevoegen stickies / knowledgebase, maar die vielen dood door (in mijn ogen) gebrek aan feedback vanuit de crew. D'r is hier veel animo om te helpen aan een beter W&G volgens mij, maar het is niet duidelijk waar de crew nou heen wil. Ik denk dat het best mogelijk moet zijn om binnen een afzienbare tijd een fatsoenlijke faq / linkverzameling a la /14 te bouwen, mits er maar goed gestuurd wordt door een mod (die dan ook effe het overzicht bewaart en zorgt dat er niet over elke link een hele tijd geneuzeld wordt). Er is bijvoorbeeld al een hele verzameling 3d links en ook een berg fontresources, alleen die staan niet centraal, mag imho ook wel eens gebeuren

Jammer dat je zo'n beeld hebt van de crew, maar je hebt op zich een goed punt.
Pagina: 1