Ik heb al tijden een probleem. Wij hebben thuis een draadloos netwerk van Adsl van KPN telecom, en nou heeft die router (MW1112) nog al eens de neiging om de wlan verbinding vast te laten slaan of uit te laten vallen. Dan is bij mij (ben dus niet met kabel verbonden met de router maar met wireless) de verbinding weg. Moet ik aan mijn vader vragen: "wil je even het kastje resetten". Dat gedaan, verbinding doet het weer. Maar programma's denken dat er geen verbinding is dus moet je de pc opnieuw opstarten. Al met al gebeurt dit om het uur (als mijn vader op zijn computer zit) en anders om de 3 uur of zo... of twee keer achter elkaar of .......... Maar mijn vraag is: kan iemand mij helpen??
Gebruik je toevallig Kazaa? Ik heb ongeveer hetzelfde probleem gehad (wel met een vast netwerk) en dat bleek aan het gebruik van Kazaa te liggen... Ligt het ook echt aan de router, als je de mogelijkheid hebt zou ik eerst eens testen of hetzelfde gebeurt met een vast netwerk (met snoeren dus)
Ik gebruik KaZaA... maar daar zal het niet aan liggen. Ik sluit het altijd af als ik ga gamen..
Misschien is er andere software die voor de onderbreking zorgt. Probeer het eerst te testen met een UTP kabel.
OH -> NT
Ik raad je aan je topicstart een beetje te herschrijven: http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag zal je daar vast wel bij helpen
Ik raad je aan je topicstart een beetje te herschrijven: http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag zal je daar vast wel bij helpen
Ik heb al tijden een probleem. Wij hebben thuis een draadloos netwerk van Adsl van KPN telecom (basic), en nou heeft die router (Nokia MW1112) nog al eens de neiging om de wlan verbinding vast te laten slaan of uit te laten vallen, soms definitief maar soms lijkt (duidelijk te merken tijdens een game) het of hij vastgeslagen is voor 3 sec. Dan heb ik dus 3 sec geen connectie en kan ik niks doen of zien waar ik ben .. ik check mijn ping... 700 en supersnel gaat ie naar beneden.. Dat vind ik dus niet echt geweldig. Als de verbinding definitief uitvalt zijn er twee oplossingen... of ik doe hem met het knopje achterop uit (hard off).. of ik vraag of mijn vader (vast verbonden met de router) het wil resetten vanuit het kastje zelf.. die eerste optie heeft als gevolg (meestal) dat de verbinding weer binnen no-time definitief uitvalt... bij die tweede duurt het langer maar toch gebeurt het.. Nou had die router deze eigenaardigheden in het begin niet.. Is er iets kapot??? Moet ik een nieuwe aanvragen?? Zelf heb ik een pc met XP Home en een dynalink L11U... Waarschijnlijk licht het niet aan mijn pc.. want als de WLAN van de router het niet meer doet (de vaste verbinding doet het wel.. want mijn vader kan er gewoon op..
) valt bij elke pc in huis met WLAN de verbinding uit... Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen of tips kan geven... Iz het nou nog steeds niet goed?!?!? ...
[ Voor 2% gewijzigd door dj_tjerk op 28-02-2003 00:11 . Reden: geen antwoord ]
Join the club 
Win XP SP1 + Linksys WPC11 + Dell flaptop
Kan een paar minuten duren of een paar uur. Maar er uit knallen doet ie. Of ik nou op mn werk zit of thuis of bij vrienden. Ook andere kaartjes geprobeerd, maakt geen donder uit. Na één of andere update is het één en al ellende
Win XP SP1 + Linksys WPC11 + Dell flaptop
Kan een paar minuten duren of een paar uur. Maar er uit knallen doet ie. Of ik nou op mn werk zit of thuis of bij vrienden. Ook andere kaartjes geprobeerd, maakt geen donder uit. Na één of andere update is het één en al ellende
Pagina: 1