Na het doorlezen van wat posts (en search..) over het weergeven van een netwerkaartledje aan de voorkant van mijn case, ben ik hier aan begonnen. Het probleem is dat mijn rode 5 mm ledje veel minder fel oplicht dan de andere, van bijv mijn hdd. Op mijn netwerkaart (Accton EN1207D-TX PCI Fast Ethernet-adapter) zit namelijk een ander ledje (heel klein, waarschijnlijk lager voltage), meer eigenschapen heb ik hier niet van.. Ik heb de draadjes voor het weerstandje gemonteerd (als het ware afgetapt), dit scheelt iets, maar niet veel.
Nu vroeg ik me af of het mogelijk is, om zonder mijn netwerkaart grondig te veranderen, dit ledje op gelijke sterkte te laten branden. Mijn elektronica kennis is redelijk gering, dus een eenvoudige oplossing zou welkom zijn. (maar alle oplossingen zijn welkom!)
Kan het zijn dat het voltage dat door de netwerkkaart (in zijn geheel) loopt gewoon minder is?
alvast bedankt!
Nu vroeg ik me af of het mogelijk is, om zonder mijn netwerkaart grondig te veranderen, dit ledje op gelijke sterkte te laten branden. Mijn elektronica kennis is redelijk gering, dus een eenvoudige oplossing zou welkom zijn. (maar alle oplossingen zijn welkom!)
Kan het zijn dat het voltage dat door de netwerkkaart (in zijn geheel) loopt gewoon minder is?
alvast bedankt!