[WC]N00bie op WC heeft advies nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• stlgamer
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:36
Ik ben van plan te WC'en ik heb nu een boodschappenlijstje en ik vroeg me af of ik niet iets over het hoofd heb gezien

Eheim Pomp 1048
PVC slang 10MM 5 meter
Reservoir Aluminium geribbeld
WC BLOK CPU Socket Universeel rev.2 (8MM)
Arctic Silver III
Radiator 2 x 120MM: Black Ice Xtreme 2
2x PAPST 4412 F/2GL 120MM

Plz flame me niet van dat kan je opzoeken: ik ben 1 van die types die altijd wat over het hoofd zit.

En ik heb een midi tower met klote cooling (alleen van me PSU) nu ga ik wat dremelen en er een extra cooler bij zetten, maar dan zuigt het nog steeds redelijk. Zal dit mijn wc-set beinvloedden?

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02 11:47
Ik zou geen aluminium reservoir nemen met een koper rad, niet echt goed volgens mij. En je rad kun je beter van de sloop halen.. vaak stukken goedkoper en beter.

Die extra cooler zal de temp van je case misschien beinvloeden, veel meer denk ik niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Intronic op 18-01-2003 19:27 ]

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Wat ik iig zou doen is of alles van aliuminium nemen of alleen alles van koper.
Anders krijg je vervelende redox reacties.

Als WC blok ook koper is zou ik of geen reservoir gebruiken of een plastic :)

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:46
stlgamer schreef op 18 January 2003 @ 19:23:
Ik ben van plan te WC'en ik heb nu een boodschappenlijstje en ik vroeg me af of ik niet iets over het hoofd heb gezien

Eheim Pomp 1048
PVC slang 10MM 5 meter
Reservoir Aluminium geribbeld
WC BLOK CPU Socket Universeel rev.2 (8MM)
Arctic Silver III
Radiator 2 x 120MM: Black Ice Xtreme 2
2x PAPST 4412 F/2GL 120MM

Plz flame me niet van dat kan je opzoeken: ik ben 1 van die types die altijd wat over het hoofd zit.

En ik heb een midi tower met klote cooling (alleen van me PSU) nu ga ik wat dremelen en er een extra cooler bij zetten, maar dan zuigt het nog steeds redelijk. Zal dit mijn wc-set beinvloedden?
al over nagedacht hoe je die radiator in een midi tower gaat krijgen :) ?

Ik heb zelf ook een midi tower, en heb deze rad. extra niet genomen omdat je die er echt niet (mooi) inkrijgt lijkt me... of ga je hem buiten je kast hangen?

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02 11:47
Idd daarom zei ik al, beter een kachelradiator (niet te groot uiteraard) van de sloop.
En stlgamer welke case heb je?

[ Voor 13% gewijzigd door Intronic op 18-01-2003 19:30 ]

• stlgamer
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:36
Ik gha em buite me kast hangen (daarom ook 5 meter slang ;)) en ja ik zat zelf ook een beetje met het prob alu+koper ok dan word het een plexi.

En van de sloop. Ik ben nog een beetje noobie op gebied van WC dus ik ben bang dat ik dan bv problemen krijg met aansluitingen/lekken enz. Misschien als ik wat meer ervaring heb met WC. Maar ik ga denk ik wel eve rondkijken daar misschien kom ik wel wat leuks tegen.

Bedankt voor de replies

[ Voor 51% gewijzigd door stlgamer op 18-01-2003 19:32 ]

Verwijderd

Albinoraptor schreef op 18 januari 2003 @ 19:27:
Wat ik iig zou doen is of alles van aliuminium nemen of alleen alles van koper.
Anders krijg je vervelende redox reacties.

Als WC blok ook koper is zou ik of geen reservoir gebruiken of een plastic :)
waarom een plastic resevoir?

IPV een roestvrijstalen?

Verwijderd

stlgamer schreef op 18 January 2003 @ 19:23:
*KNIP*

Komop zeg! Dan kijk je maar beter, want nu heb je gewoon helemaal niet gekeken en kom je er wel heel gemakkelijk af. Er staat notabene een active topic een paar regels eronder!!!

Ga hier maar verder: [rml][ WC] Het grote waterkoelingvragen topic.[/rml]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.