Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
er staat op mijn sony j70 scherm sim blokk.. en kan nou niks meer doen.

na het eruit en indoen van me accu en sim kaart blijf ik het probleem houden :( ...
en ik heb er nooit een andere sim kaart in gedaan. ook nooit een datakabel ingehad.

iemand ook wel eens dit probleem gehad zoja wat heb je gedaan :)

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 13:42
Er staat niet iets bij in de trant van van "voer pukcode in" in :?
Lijkt me dat of de verkeerde toestelcode of de verkeerde pincode is ingevoerd.

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-11 22:06

Sebastiaan

....

en kan je wel wat invullen?
als dat wel kan zoek je pukcode en vul die in. Anders zul je de infolijn moeten bellen van je provider en hun om een oplossing vragen

Verwijderd

Topicstarter
jah puk code heb ik ingevoerd maar gebeurt niets dus daar ligt het niet aan je kan wel bijv 112 bellen en gewoon cijfers in typen :?

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11 07:55

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Kick :)

Ik heb dit soortgelijke probleem op dit moment. Ik heb met vodafone gebeld, maar ook zij hadden geen concrete oplossing voor mij. Ik heb eigenlijk alles wel geprobeerd, maar niks helpt.

Zijn er nog mensen die dit probleem bekend voor komt alvorens ik naar een vodafone verkooppunt ga? :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

Sorry weer een kickje van dit topic, maar heeft iemand dit probleem al opgelost?

Ik heb namelijk sinds kort een nieuw abonnement en wanneer ik die nieuwe simkaart er dus in doe krijg ik ook die melding.. "sim blokk." Het gaat ook om dezelfde telefoon, de sony cmd-j70.

Hiervoor had ik trouwens prepaid van vodafone en nu dus een abonnement van vodafone.

iemand :?

alvast bedankt!
Pagina: 1