[IA] MP3 decoder chips *Afhandeling*

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.539 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keep up the good work!!!! _/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
hoe gaat het nou? is er al besteld? poosje nix gehoord, ben wel nieuwschierig eik.. :)
Ik wil wel graag met mn lcdtjes aan de gang..

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03 16:26
Als alles goed gaat heeft iedereen z'n spullen binnen 3 weken in huis. Ik heb een lijst opgestuurd met de produkten, als alles voorradig is betaal ik meteen en dan zijn de spullen binnen een week bij mij (ga via air-mail). Dan stuur ik alles gelijk door!

Ik weet alleen niet of het nog langs de douane gaat en hoe lang dat kan gaan duren... BTW had ik al meegerekend en betaal ik gewoon van te voren, dus daar kunnen ze niet over zeiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
Nog ff een updateje: Het geld is nog niet van mijn rekening af, ik heb een internationaal betalingsformulier in moeten vullen en hoop dat dat goed is gegaan... Hoe lang duurt het overschrijven ongeveer? De overschrijving is al een week weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 15:27

AcouSE

Swedish Chef

*Afhandeling* ipv *Betalingsfase* in de titel gevrot :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En, hoe gaan de zaken? Is het al gelukt om die mensen geld te geven?
(geven lijkt makkelijker dan het is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
Hmm, nog niet, het geld is nog niet van mijn rekening af en ik weet zeker dat ik alles volledig en goed heb ingevuld.

Ik heb vanmorgen een mailtje naar de Postbank verstuurd met de vraag hoelang het gaat duren en of ik het anders opnieuw moet proberen... Op hun site staat namelijk dat het 3 tot 10 dagen kan duren en daar zit ik al overheen. :(

EDIT: Ik heb nu een mailtje terug gehad, ik moet wachten tot maandag en anders een nieuwe invullen... Zal dat laatste wel weer worden, k*t postbank. :/

[ Voor 19% gewijzigd door Benadski op 17-04-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
JAAAAAAAAAAAAAA, het geld is mijn rekening verlaten!!! Het duurde dus gewoon (Postbank: $%#*@!) weer wat langer... Dus deze week nog geen spullen denk ik. :(

Ach het zal niet veeeel langer gaan duren aangezien alles op voorraad was en dus best snel hier zou moeten zijn. Dan is het een kwestie van dagen voordat het ook bij jullie is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
Net nog ff een mailtje gestuurd of Jelu het geld al had ontvangen, krijg ik een mailtje terug:

Your package is sent, 28/4 and you should have it today or Monday I think.

Dus als het goed is heeft iedereen snel z'n spullen!!! :)

Nu maar hopen dat de douane niet moeilijk gaat doen, BTW is al betaald enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
Ja hoor, ze doen weer eens moeilijk. ik heb nog niets mogen ontvangen. :(

Hoe kan ik erachter komen of het pakketje al in handen van de TPG is of dat het in een hoekje vergeten ligt te worden bij de douane? Kan ik dat zweedse trackingnummer ergens volgen in Nederland of kunnen ze op het postantoor zien of het ergens is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
als ik iets bij gistron bestel krijg ik een trackingnummer waarmee ik kan controlleren waar het pakketje is, ik weet alleen niet hoe dat internationaal zit..

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
Klopt, ik heb ook zo'n code gehad, maar op www.tracktrace.nl doet ie het niet, die accepteert alleen de nederlandse codes jammergenoeg.

Kun je eigenlijk de status makkelijk opvragen bij de douane? Ik wil weten of ie daar al langs is, waarheen moet ik dan bellen/mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
Jaaaaaaaaa, ik heb een pakketje opgehaald van het postkantoor! Alles is compleet!

De TPG was op 5 mei al langs geweest, maar heeft nooit een briefje achtergelaten! En voor een tweede keer langsgaan doen ze niet meer, schijnt wel vaker zo af te lopen volgens de baliemedewerker... Leve de TPG. :(

Ik heb niets van de douane gehoord over invoerrechten ofzo dus die zal wel in die 25% BTW zitten die door ons is betaald. Het mooie is dat er nu geld over is! Ongeveer 135 euro! Dat komt omdat Jesper Hansen veel extra korting heeft gegeven op een aantal producten. _/-\o_

Welke producten doet er niet toe, ik denk dat het eerlijk is om iedereen 15% van wat ie heeft betaald terug te storten. Bij de belgen doe ik het in de envelop erbij, de transaktiekosten zouden anders meer zijn dan wat je terugkrijgt en dan moet je mij dus weer betalen! :+

Ik ga zo nog ff langs het postkantoor om enveloppen en zegels te halen dan kan het dit weekend nog op de bus!

Dinsdag zal iedereen het hebben denk ik (muv. de belgen). Vergeet niet je status up te daten als je de spullen binnen hebt. Oja en stuur ff allemaal een mailtje met je huidige rekeningnummer, dan komt alles goed! Ophalers, ook ff mailen AUB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ!!!

Goed werk. Ik ben zelf ook een tijdje postbode geweest en weet dat sommige postbodes te lui zijn op een briefje achter te laten :(

Maar dat er geld over is..... Dat is natuurlijk helemaal geweldig B)

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand heeft toevallig een FTDI usb chippie over voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
Verwijderd schreef op 16 mei 2003 @ 16:10:
niemand heeft toevallig een FTDI usb chippie over voor mij?
Ik heb nog wel een FT245AM liggen, een iets oudere versie dan de 245BM, dus geen USB 2.0 ondersteuning helaas. Mail me ff als je er 1 wilt kopen.

Statusupdate: Alle enveloppen zitten in de brievenbus (nee, niet in mijn wijk!) en komen waarschijnlijk dinsdag aan (uitgezonderd de belgen).

De terugbetalingen via giro doe ik nog niet meteen, ik heb nu ff wat geld nodig, maar ik krijg de 24e ongeveer stufi dus dat komt echt wel goed. :)

EDIT: Anthro_ en Zero, de enveloppen zijn verstuurd!!!

[ Voor 19% gewijzigd door Benadski op 18-05-2003 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej, helaas (:9) ga ik volgende week voor 4 weken naar frankrijk, zonder enige vorm van internet :?
Misschien kan ik dinsdagavond als ik de spullen heb er nog even naar kijken, maar waarschijnlijk blijft het bij kijken.
Ik heb wel foto' s gemaakt bij het stap voor stap opbouwen van een ide interface aan een atmega163, maar der zit natuurlijk nog geen mp3 chip bijop :)
Misschien probeer ik het nog even ergens op een site te krijgen, anders pas over 5 weken ongeveer (ga zondag 25e weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het voordeel van de usb 2.0 ondersteuning?
pc`s met usb2.0 ondersteunen toch ook nog steeds usb1.1?
Ik heb wel interesse in dat sjippie Benadski
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.