Toon posts:

[TV-Out] Werkt met sommige tv's niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een GeForce 4 MX 440 en probeer dus met tv-out wat te experinmenteren. Werkte totaal niet op de nieuwe breedbeeld tv beneden.

Ik op me eigen (10 jaar) oude tv proberen en ja hoor daar wel beeld :/

Het is een kabeltje op de s-video waar bij de oude tv direct gezien werd bij opstarten maar bij de nieuwe blijft tv uit staan dus kan 'm niet selecteren met nview ook op alle 5 uitgangen die de tv heeft meerder malen beeldscherm detecteren gedaan maar helaas geen resultaat :(

Het vage is dus dat een nieuwe TV niet gevonden wordt en de oude wel, meer mensen met dit probleem? |:(

Edit:
Scherm van PC staat op 800x600x16bit, met gewoon detonators 41.09 en geen refresh rate fix.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 18:22 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Misschien ondersteunt de nieuwe tv helemaal geen s-video en je oude wel. in De grote tv-out FAQ staat een uitleg hoe je je tv-out kan aansluiten zonder gebruik te maken van de s-video kabel :)

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Heeft je nieuwe TV toevallig 2 SCART aansluitingen, of instelbare SCART aansluitingen?

Bij veel nieuwe TV's kan je in het menu van de TV kiezen of de SCART als ingang of als uitgang moet dienen.
Als hij nu als uitgang ingesteld is, 'ziet' de videokaart de tv niet en kan je die optie ook niet selecteren.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

ik heb dat ook gehad
bij een oude tv werkte het wel bij de nieuwe niet.
probeer eens eerst tv out te krijgen op je oude tv .
en dan stop je de s-video kabeltje in de nieuwe zo deed hij het bij mij altijd wel op de nieuwe dan

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Misschien staat je tv op composite ingang ipv svideo. Zo ben ik ook eens een middag aan het rommelen geweest :P Gaf totaal geen beeld, totdat ik het signaal van de tv veranderde met de afstandsbediening (JVC breedbeeld)

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 18 January 2003 @ 18:27:
Misschien ondersteunt de nieuwe tv helemaal geen s-video en je oude wel. in De grote tv-out FAQ staat een uitleg hoe je je tv-out kan aansluiten zonder gebruik te maken van de s-video kabel :)
De nieuwe breedbeeld philips tv ondersteund s-video en gewoon video ook in het boekje staat dat je daar gewoon video camera's enzo op aan kan sluiten dus lijkt me neit bepaald een uitgang van de tv

ik zal nog ff kijken over dat scart snap niet zo heelveel van die tv :)

• JEV
  • Laatst online: 27-09-2025

JEV

Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 22:16:

De nieuwe breedbeeld philips tv
Wat voor een Philips tv. (Model)

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Verwijderd

Topicstarter
JEV schreef op 19 januari 2003 @ 01:24:
Wat voor een Philips tv. (Model)
Het is een Philips Matchline met model nummer: 28PW9617 (< teminste weet niet zeker of dat nummer is heb 't ook maar van de nota :))

Na lang zoeken vond ik dus de handleiding en ik heb nu gezien dat je bij de opties moet kiezen waar je iets hebt aangesloten |:(
denk dat dit de oplossing is want met zelfde config @ pc en zelfde kabels werkt het op me oude tv wel maar heb nu geen tijd om te testen morgen zal ik de resultaten posten :)

misschien is het wel handig om in de faq op te nemen als dit echt het probleem is :o
want dan zal het met toekomstige tv's wel vaker voorkomen denk ik ;)

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 01:58:
[...]

Na lang zoeken vond ik dus de handleiding en ik heb nu gezien dat je bij de opties moet kiezen waar je iets hebt aangesloten |:(
*gniffel*

Dat had ik dus ook :P

• JEV
  • Laatst online: 27-09-2025

JEV

Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 01:58:
[...]

Het is een Philips Matchline met model nummer: 28PW9617 (< teminste weet niet zeker of dat nummer is heb 't ook maar van de nota :))
Ok ik heb dezelde alleeen de 32 inch versie.
Lees pagina 25 en verder van je handleiding.
Als je verder nog vragen hebt post ze dan.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Pagina: 1