Je kan hier beter niets zetten....
Heb je al op google gezocht naar dat nummer van de tweede proc?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Die Intel heeft een ZX chipset, dus die is zowiezo beperkt.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Ik dacht eerst dat het een bx was....maarre wat zijn de verder specs van de chaintech?
[ Voor 24% gewijzigd door cooolkast op 18-01-2003 18:03 ]
De 6BTM is een Slot A
De BI 440ZX is een Socket 370
Verwijderd
Waarom moet je ze eigenlijk weggeven... en aan wie (aan mij
Uh, Slot A is toch voor AMD procs? je zegt dat er een cellie 333 op zit.FunFactory schreef op 18 januari 2003 @ 18:06:
De onderste variant is ook een Cellie....
De 6BTM is een Slot A
De BI 440ZX is een Socket 370
Maar ik zou de socket370 houden. Heeft als het goed is een langere levenspan (kan bijvoorbeeld ook een VIA C3 proc op)
[ Voor 20% gewijzigd door NitroX infinity op 18-01-2003 18:10 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
[ Voor 7% gewijzigd door iets op 18-01-2003 18:09 ]
tvw
Verder is het gewoon een kwestie van zelf uitzoeken. Welk systeem vind je het beste werken, en welk systeem heeft voor de rest de beste specs. Kunnen de mensen hier je eigenlijk vrij weinig bij helpen
Verwijderd
Nee, ik denk Slot 1.FunFactory schreef op 18 January 2003 @ 18:10:
sorry, moest socket A zijn...
Overigens is het niet zo dat een 440ZX veel beperkter is dan een 440BX: het enige wat er aan ontbreekt, is de mogelijkheid meer dan 4 busmasterlijnen aan te sturen en de mogelijkheid om meer dan twee doublesided DIMMs te gebruiken...verder presteert-ie ook helemaal gelijk aan een 440BX.
wrongbudi schreef op 18 januari 2003 @ 18:02:
Die Chaintech, is dat er eentje met een normale BX chipset erop? Zo ja, houd die, daar kun je misschien nog bij powerleap een adapter voor bestellen om er een Tualatin CPU op te zetten.
Die Intel heeft een ZX chipset, dus die is zowiezo beperkt.
de ZX is net als de BX, maar het hangt ervan af hoe Intel hem afschermt op het bord. Ik heb namelijk een Aopen MX6B EZ mobo met een i440 ZX erop...
zelfde prestaties en extra's als een Aopen AX6BC met een i440 BX erop
ZX was de mobile versie heb ik ooit gezien op intel.com
ps.: mijn ZX'je werkt ook op 150Mhz! dus maakt niet veel uit, geheugen bandbreedte zal ietsiepietsie minder zijn, mwah goed instellen (cas etc)
grrr @ nare man
edit2:
3 Double sided dimms working hier op een 440ZX, nu in pc 2 maar heb ooit 3 werkend gehad (256+256+128)
[ Voor 24% gewijzigd door Barreljan op 18-01-2003 18:21 ]
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Nee, het is slot 1 (volgens http://members.fortunecit...ker/hardware/chaintec.htm tenminste)FunFactory schreef op 18 januari 2003 @ 18:10:
sorry, moest socket A zijn...
De BX is een betere chipset dan de zx, dus pak de BX. Met een adapter krijg je daar een 1,4 ghz celeron in, waarmee je weer een jaar vooruit kan.
Verder zou je wel even kunnen kijken welke CPU er in dat andere bordje zit zodat je de beste overhoud.
[ Voor 1% gewijzigd door Leon T op 18-01-2003 18:20 . Reden: grr @ nare man en Voodoo_man :D ]
Ze zijn praktisch gelijk.. Alleen de ZX heeft een iets beperktere geheugenbus..
Bedenk gewoon wat je er nog mee wilt doen, en je komt er wel uit
Dit topic is gesloten.
![]()