🇪🇺 pro Europa!
Verwijderd
kijk of er wat tegen aan komt anders ff voorzichtig voeding uit je kast halen open schroeven (wees voorzichtig ook al heb je hem niet aan spanning er kan altijd nog wat in de spoel zitten)
kijk wat er aan de hand is en fixed. easy toch wij zien toch niet wat het is en we horen het geluid toch ook niet?!?!
kijk wat er aan de hand is en fixed. easy toch wij zien toch niet wat het is en we horen het geluid toch ook niet?!?!
Een soort ratel?
In dat geval is misschien de fan losgeraakt. FF tegenaan drukken, zou ie weer goed moeten zitten.
In dat geval is misschien de fan losgeraakt. FF tegenaan drukken, zou ie weer goed moeten zitten.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
ja, ik hoopte eigenlijk dat iemand hier 'ervaring' mee had, het gekke is dat het pas sinds 2 dagen is en ik er niets aan heb veranderd.
🇪🇺 pro Europa!
O, dus ik ben niet de enige die daar last van heeft. 2 computers bij mij thuis doen dat ook. Wanneer je hem aanzet begint ie te loeien en een minuutje later zwakt het weer af.
Heb de voeding bekeken en zo goed mogelijk schoon gemaakt, maar dat mocht bij mij niet baten....
Heb de voeding bekeken en zo goed mogelijk schoon gemaakt, maar dat mocht bij mij niet baten....
Het kan idd. zijn dat de voeding los is geraakt, die kan je even vast drukken... het kan ook zijn dat je even een druppeltje olie op het motortje van de FAN moet doen, meer daarover kan je o.a. vinden met de search.
Als je daar geen zin in hebt of je bent niet zo handig kan je altijd nog een nieuwe FAN kopen voor je voeding (dit zijn meestal 80mm FANs).
Als je daar geen zin in hebt of je bent niet zo handig kan je altijd nog een nieuwe FAN kopen voor je voeding (dit zijn meestal 80mm FANs).
Dat heeft te maken met de warmte: als de fan koud is, loopt-ie een beetje aan. Zodra hij warm is (en wat uitgezet is) loopt-ie soepeler. Oplossing: nieuwe fankwakkie schreef op 19 januari 2003 @ 01:00:
O, dus ik ben niet de enige die daar last van heeft. 2 computers bij mij thuis doen dat ook. Wanneer je hem aanzet begint ie te loeien en een minuutje later zwakt het weer af.
Ja dat probleem heb ik ook op m'n pc, als ik hem aanzet dan lijkt het alsof mijn kast verandert in een helicopter en opstijgt
Maar na 2 min ofzo dan zwakt het af en op een gegeven moment hoor je 'm niet meer (gelukkig), het is ook een van de weinige bewegende onderdelen op de PC dus dat zal dan ook wel als eerste gebreken vertonen denk ik zo!
Maar na 2 min ofzo dan zwakt het af en op een gegeven moment hoor je 'm niet meer (gelukkig), het is ook een van de weinige bewegende onderdelen op de PC dus dat zal dan ook wel als eerste gebreken vertonen denk ik zo!
Pagina: 1