DMZ probleem op een Draytek 2200E

Pagina: 1
Acties:

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:18

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik heb zoals in de topic titel vermeld een Draytek Vigor 2200E, ben tevreden met de functies van de router/switch. Alleen ik heb het volgende pobleem als ik mijn hoofdcomputer in een DMZ zone zet dan kan ik niet een spel hosten maar wel joinen. Doe ik wat er in de Het Grote Poortmappingsverhaal staat dan werk het hosten van een spel wel. Op zich niet zo groot probleem alleen als je verschillende spellen doet die op andere poorten zit dan ben je zo door je aantal beschikbare poorten heen. Het moet toch mogelijk zijn dat de DMZ zone gewoon werk.
Ik heb vanalles geprobeerd ander ip adres andere subnetmask maar niets werk. Ik ben alle tijden verplicht om de poortmap te gebruiken. Wie kan mij een zet in de goede richting geven zodat de DMZ werk.

Even een paar linkjes erbij:
]Hier voer ik de DMZ in
Hier voor de poortmappingverhaal

Ik gebruik geen DHCP server in het netwerk.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

als je de dmz gebruikt hoef je in princiepe niks te mappen

maar wat voor instelingen heb je dan ...... ?
ik neem aan dat je dmz enable wel hebt aangezet ..
zou gewoon moeten werken als n.l. ik je verhaal zo lees.

[ Voor 16% gewijzigd door Fish op 18-01-2003 18:17 ]

Iperf

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:18

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ja ik heb het vinkje aangedaan bij DMZ maar het werk op een of andere manier niet. Doe ik nu het poortmap verhaal dan werk het wel.
Even voor de duidelijkheid ik weet dat het of DMZ is of poortmappen naar die computer.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.