Toon posts:

Kots op 10k-kotsers!

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zo, ook ff me gal spuien dan! Dat gezeik om die icootnjes. komopzeg, een plaatje van 60X60, dat kan toch makkelijk onder de 10k! Ik zit niet echt te wachten op stukjes film uit The Matrix enzo, dan kijk ik liever de film op groot beeld, naast dat dat inmiddels zo afgezaagd wals wat was, snap ik oo kniet wat mensen het boeit om een gorooooot usericoontje te hebben. ben blij dat er wat aan gedaan wordt, want mijn kostbare tijd dat Slownera-kabel-traag-internet erover doet om die icoontjes van jullie in te laden, kan ik toch wel beter gebruiken voor andere dingen...

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:38
Eindelijk iemand die het snapt!

Verwijderd

Ik heb ISDN en ik snap het ook! :)

Idd belachelijke actie.

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Right on!! :D

• AntonT
  • Laatst online: 14:26

AntonT

One Ton!

Ik kwam er net nog een tegen met 14 (!) MB. :(:(:( (als protest zei ie)

Die knakker zit nu in de ban-list, want hoewel ik zelfs dat icon binnen een minuut binnen had, is het voor de overige bezoekers errug irritant. 10k is goed; 1k is beter.

• Aaargh!
  • Laatst online: 18-02 11:21

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Het gaat mij er helemaal niet om of iets wel of niet binnen 10k past.
het stellen van een limiet is gewoon :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
als je dit goeie acties vind, ga dan soliciteren bij de :r politie :r

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 21:31 schreef Aaargh! het volgende:
Het gaat mij er helemaal niet om of iets wel of niet binnen 10k past.
het stellen van een limiet is gewoon :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
als je dit goeie acties vind, ga dan soliciteren bij de :r politie :r[/quote]Wel ja, limieten, waarvoor hebben we die nou nodig in Nederland. Toch allemaal onzin, lekker met 100 km/h door de bebouwde kom racen, wat maakt het uit. Waarom zou je rekening houden met de bewoners?
Mijn auto kan 200 dus dan ga ik dat ook lekker rijden, kan ik het helpen dat die fietsers maar 40 km/h halen. Zolang ik er maar geen last van heb of niet?

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Inderdaad... extreme dingen zijn gewoon aso.

Een beetje, ok. Maar extreem is niet koel.

• Aaargh!

Aaargh!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 21:39 schreef Revolution het volgende:
Wel ja, limieten, waarvoor hebben we die nou nodig in Nederland. Toch allemaal onzin, lekker met 100 km/h door de bebouwde kom racen, wat maakt het uit. Waarom zou je rekening houden met de bewoners?
Mijn auto kan 200 dus dan ga ik dat ook lekker rijden, kan ik het helpen dat die fietsers maar 40 km/h halen. Zolang ik er maar geen last van heb of niet?[/quote]a) grote icoontjes zijn niet levensgevaarlijk.
b) 10k is een belachelijke limiet, net zoiets als 30 mogen rijden op de snelweg.

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

We zijn niet allemaal kabelaars.

• Aaargh!

Aaargh!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 21:44 schreef EquiNox het volgende:
We zijn niet allemaal kabelaars.[/quote]zet je de icoontjes toch uit ?

of maak het mogelijk 2 icoontjes te uploaden, een microscopisch kleine (<10k) en een normale.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>10k is een belachelijke limiet, net zoiets als 30 mogen rijden op de snelweg[/quote]Als er 1 auto op de snelweg rijdt, dan kan die wel 120 rijden. Als ze in de file staan, dan is het niet normaal dat je 120 rijdt, dan kun je beter 30 rijden.

• Aaargh!

Aaargh!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 21:47 schreef Revolution het volgende:
Als er 1 auto op de snelweg rijdt, dan kan die wel 120 rijden. Als ze in de file staan, dan is het niet normaal dat je 120 rijdt, dan kun je beter 30 rijden.[/quote]je vergelijking gaat scheef, je MAG 120 maar je gaat ivm de veiligheid b.v. maar 30.
hier is het meer zo dat je altijd verplicht 30 moet rijden, want "er zou wel eens file kunnen komen en mischien zijn er mensen die niet zo verstandig zijn om hun snelheid aan te passen"

Verwijderd

Topicstarter
we zitten niet allemaal op de Utwente jah

sommige mensne hebben het gewoon minder goed. Opzich was het ook helemaal niet nodig geweest dat limiet, maar na al die matrix filmpjes enzo al 10 keer gezien te hebben, kan ik me wle enigsinds iets erbij voorstellen...

misschien zou je er 15 of 20k van kunnen maken evt.. maar 10k vinnik al groot zat, en zo te zijn bennik niet de enige die dan zo denkt...

• Aaargh!

Aaargh!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 21:50 schreef Vork het volgende:
we zitten niet allemaal op de Utwente jah[/quote]zeg ik ook niet, maar de icoontjes kunnen al tijden uit, en ik heb ook al 10 keer opgemerkt dat ze ook gewoon 2 icoontjes kunnen laten uploaden, een kleine en een normale<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>sommige mensne hebben het gewoon minder goed. Opzich was het ook helemaal niet nodig geweest dat limiet, maar na al die matrix filmpjes enzo al 10 keer gezien te hebben, kan ik me wle enigsinds iets erbij voorstellen...[/quote]dan staan ze dus al 10 keer in je cache.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>misschien zou je er 15 of 20k van kunnen maken evt.. maar 10k vinnik al groot zat, en zo te zijn bennik niet de enige die dan zo denkt...[/quote]aan het andere topic te zien zijn er meer mensen die er anders over denken.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 21:30 schreef AntonT het volgende:
Ik kwam er net nog een tegen met 14 (!) MB. :(:(:( (als protest zei ie)

Die knakker zit nu in de ban-list, want hoewel ik zelfs dat icon binnen een minuut binnen had, is het voor de overige bezoekers errug irritant. 10k is goed; 1k is beter.[/quote]14 mb?>??????

duurt maar 3 uur met chello :(:(:(:(:(

Verwijderd

Topicstarter
en 3 dagen met Sonera

Verwijderd

He he he en met c:rsem:r ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang maar 10 kb is :r he he he he he he he he gekkuh!

• Petuhr
  • Laatst online: 15:48

Petuhr

FreeBSD

Loop nou ff niet te kankeren op Sonera, want ik haal hier gewoon een goede snelheid... :)

Oowja.. en over dat 10K gedoe, volgens mij moeten we snel tot een oplossing komen, want dit loopt een beetje uit de hand...

Kunnen we geen compromis sluiten????
25K ofzo???

Grtz

Verwijderd

Topicstarter
ten eerste 'kanker' ik niet en ten tweede wil het niet zeggen dat ik niet moet zeiken als het hier niet vooruit te branden is terwijl het bij jou toevallig wel goed loopt.. zeker regio Rotterdam (voorheen quicknet), of Den Helder ofzo.. (waar maar 3 mensne zitten te internetten ofzo)

• Petuhr

Petuhr

FreeBSD

Nee hoor.. gewoon in Hoorn...

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Gooi die usericons er gewoon helemaal uit. Niemand heeft erom gevraagd, ze voegen niets toe aan GoT, bovendien vreten ze bandbreedte (helemaal met upload naar de gezusters A.) en ze veroorzaken flames.

Verwijderd

Topicstarter
in Hoorn... ah.. mocht het toeval nou zijn da'k ook in hoorn zit op't moment, en dat hier de boel echt niet vooruit te braaaaanden is.. :(

• Aaargh!

Aaargh!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 22:22 schreef Chaos het volgende:
Gooi die usericons er gewoon helemaal uit. Niemand heeft erom gevraagd, ze voegen niets toe aan GoT, bovendien vreten ze bandbreedte (helemaal met upload naar de gezusters A.) en ze veroorzaken flames.[/quote]je kan ze uitzetten.

• Petuhr

Petuhr

FreeBSD

Je hebt zeker nog zo'n zenithbak???

Die gaan eruit... (dus worden ze geknepen :( )

andere topic is gesloten door mod... 10 is de limiet, blijft de limiet..

Ok, leg ik me bij neer..

Verwijderd

Die usericoon die ik had was een stukje van mijzelf! waarom nu nog maar 10kb?

• Chaos
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>je kan ze uitzetten.[/quote]Weet ik

Verwijderd

Topicstarter
Jah heb nog zo'n Zenith bak jah...

die worden dus niet geknepen, moeten dus sneller kunnen, jamemr dat die kasten zo gammel zijn. T is net een doodskist met lampies, moet regelmatig naar benenden om dat ding een rotschop te verkopen

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 21:10 schreef Revolution het volgende:
Ik heb ISDN en ik snap het ook! :)

Idd belachelijke actie.[/quote]Ik reageer eigenlijk op onze thread die weg gecensureerd is door JOUW geflame! LAMME ZAK!

VUILE-UIT-DE-B$#RMOEDER-GESLINGERDE TEP$@%ETLOZE-MIERENN%#KENDE-P@$KE-MA$@IA-LE&%$ENDE-K*T-H#%R HOUD JE ACHTERLIJKE ST#%NTBEK ES EEN KEER DICHT ALS JE NIETS POSITIEFS TE MELDEN HEBT.

En ter jouwer info: Mijn mening op dit punt heeft helemaal niets te maken met gister. We kunnen de IT'ers weer van de Nerds onderscheiden. IT'ers zijn dynamisch en kunnen zich snel omschakelen. Nerds zijn statisch en leven maar op 1 moment en maar voor 1 ding.
JIJ bent een fokking NERD! En ik vind je ZIELIG!

Maar verder voel ik me OK! :)

Ik vind het een foute beslissing van Rick om deze thread te laten en de mijne te closen... hypocriet ventje ben je zeg. Dat had ik echt van jou wel als laatste verwacht!
Maar goed, tis jouw beslissing, jij bent het adje, jouw verantwoordelijkheid, evenals deze flame. Ik hoop dat je een gerechtvaardigde beslissing kan nemen. Informeer desnoods eerst bij je collegea.

Maar verder voel ik me nog steeds OK! :)

(scheldwoord aangepast, helaas vond Rick het nodig om het HELE verhaal te kwooten... maarja... hij's het adje.)

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kots op anti-10KB-Kotsers!!!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 22:53 schreef CyberJunk86. het volgende:
Ik reageer eigenlijk op onze thread die weg gecensureerd is door JOUW geflame! LAMME ZAK!

VUILE-UIT-DE-BAARMOEDER-GESLINGERDE TEPELTIETLOZE-MIERENNEUKENDE-POKKE-MALARIA-LEIDENDE-KUT-HOER HOUD JE ACHTERLIJKE STRONTBEK ES EEN KEER DICHT ALS JE NIETS POSITIEFS TE MELDEN HEBT.

En ter jouwer info: Mijn mening op dit punt heeft helemaal niets te maken met gister. We kunnen de IT'ers weer van de Nerds onderscheiden. IT'ers zijn dynamisch en kunnen zich snel omschakelen. Nerds zijn statisch en leven maar op 1 moment en maar voor 1 ding.
JIJ bent een fokking NERD! En ik vind je ZIELIG!

Maar verder voel ik me OK! :)

Ik vind het een foute beslissing van Rick om deze thread te laten en de mijne te closen... hypocriet ventje ben je zeg. Dat had ik echt van jou wel als laatste verwacht!
Maar goed, tis jouw beslissing, jij bent het adje, jouw verantwoordelijkheid, evenals deze flame. Ik hoop dat je een gerechtvaardigde beslissing kan nemen. Informeer desnoods eerst bij je collegea.

Maar verder voel ik me nog steeds OK! :)[/quote]'k Zal even met de andere admins overleggen over je ban. Je weet toch zelf zeker wel dat dit taalgebruik niet toegestaan is? Hoe lang kom je hier nu al? Denk na. Maarja, misschien is het daar wel te laat voor. Tot ziens.

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
dit vind ik allemaal wel erg triest.. maar een icoon moet gewoon niet te groot zijn.. ook voor andere redenen dan snelheid.. pagina's laden gewoon langzamer en daarom is het mega irritant!

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Verwijderd

Ik heb geen vloekwoorden gebruikt. Ik heb geen woorden gebruikt die persoonlijk of gevoelig liggen. Als je me wilt bannen, DOEN! Als je denkt dat dat het structurele probleem genaamd Pessimisme aka Revolution (what a bloody revolution) kan oplossen.
:r
ik heb het gehad met deze jonguh! doe daar wat aan i.p.v. de syntomen te bestrijden.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Afbeeldingslocatie: http://www.tricat.nl/wouter/10K_Happy.gif

Boeit mij die 10 K nou...

LinkedIn WoT Cash Converter

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik heb geen vloekwoorden gebruikt. Ik heb geen woorden gebruikt die persoonlijk of gevoelig liggen.[/quote]Hehe, grapjas.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>'k Zal even met de andere admins overleggen over je ban. Je weet toch zelf zeker wel dat dit taalgebruik niet toegestaan is? Hoe lang kom je hier nu al? Denk na. Maarja, misschien is het daar wel te laat voor. Tot ziens.[/quote]Dat denk ik de laatste tijd ook bij Cyberjunk.. (ik ben zelf wel niet super actief, maar kom hier wel vrij veel) hij heeft nogal een hoop praatjes, en loopt 15 jarige en al de grond in te stampen terwijl hij zelf nog niet eens het gedrag van een 13 jarige haalt.

En wat betreft die icoontjes: 10 kb is meer dan zat. Ik kan me nog een tijd herinneren dat het niet eens mogelijk was :) en toen hoorde je niemand erover.... Maar nu worden er ongeveer volledige cyberwars over gevoerd.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 23:07 schreef RickJansen het volgende:
Hehe, grapjas.[/quote]Ja hè? ;)
Mwoah, ik ben idd te ver gegaan. Sorry. Maar ik was 1 moment zo buiten <font color="#df040f">* CyberJunk86.</font>
ik snapte gewoon jouw slotje niet en dat doe ik nog steeds niet.
Nogmaals: mijn excuses.
Maar THINK!

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:15

Dark

who tweaked the light?

Djeeez, wat maak 't uit... als 10k de limiet is, so be it! Ik had eerst een grotere, maarjah nevermind, als 10k het max is, is 10k ook zat voor mij.

Om mekaar nou een beetje te gaan lopen afkammen over dit onderwerp, dat vinnik wel erg droog, grow up mensen! 't gaat maar om een plaatje hoor!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 23:11 schreef CyberJunk86. het volgende:
ik snapte gewoon jouw slotje niet en dat doe ik nog steeds niet.[/quote]Wanneer je dit echt meent twijfel ik aan je verstandelijk vermogen...

Verwijderd

Laat ik het omdraaien... Waar blijft het slotje hier?!

Hij laat zich gewoon leiden door persoonlijke voorkeur. Fijn.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hij laat zich gewoon leiden door persoonlijke voorkeur. Fijn.[/quote]Trust me, als ik dat zou doen had je allang een ban gehad.

• botoo
  • Laatst online: 10:20

botoo

💀 too old to die young

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>'k Zal even met de andere admins overleggen over je ban. Je weet toch zelf zeker wel dat dit taalgebruik niet toegestaan is? Hoe lang kom je hier nu al? Denk na. Maarja, misschien is het daar wel te laat voor. Tot ziens.[/quote]Rick, als je imho onnodig een discussie topic sluit, kan je natuurlijk wel een reactie verwachten, er komen hier niet alleen schapen. Gelijk dreigen met bannen vind ik ook zwaar overtrokken.
Als het 10K punt voor de admins niet bespreekbaar is, "so be it" maar mensen monddood maken die er over praten is regelrecht censuur.

De bovenstaande reactie van Cyberjunk is (weliswaar zwaar overtrokken) een duidelijk signaal, daar kan je wat mee doen of je kan in een Ivoren Toren gaan zitten.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Niets persoonlijke voorkeur, het belang en beleid van Tweakers.net/GoT, niet een groepje pubers die moeten laten zien dat ze rebels zijn met icons van 30KB de man.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:27

Daniel

Kapitein NCC-1701
Afnokkuh!!! Die limiet komt er (zit er zelfs al in :)), geen discussie over mogelijk. Het is waarschijnlijk dat er de mogelijkheid komt om meerdere icons te uploaden, waar je tussen kunt kiezen (voor de mensen die perse extra dataverkeer willen genereren)

Wat Cyberjunk betreft: het hele achterliggende verhaal kan me niet schelen, hij weet donders goed dat dit soort taalgebruik niet getolereerd wordt, van niemand, dus ook niet van hem.

Wat mij betreft vliegt ie eruit :(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.