Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

zagen in leer

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste vrienden van GOT

Ik zit dus me een probleemke,ik zen ne case aant maken in een oude reistas voor een portable pc,zo'n zwart geval gemaakt uit leer. >:)

Nu men vraagske is,hoe kan ik daar een gat in zagen.Met een gewone zaag is dat dus onbegonnen werk,en een decoupeerzaagje is ook uit de boze,ging namelijk kapot toen ik het geprobeerd heb. :?

Iemand een idee hoe dit het gemakkelijkst oplos?

Verwijderd

eeueuh klein stevig figuur zaagje eerst gaat je in boren met scherpe boor, zaagje erin en zaagen maar, ff bij doe het zelf shop halen, en als je een scherpe schaar heb kan ook wel.

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 10:05

Yngwie-

Murphy was an optimist

Ligt er een beetje aan hoe dik en stug het materiaal is. Foto? Als het echt alleen maar leer is zonder een ander sterk materiaal ertegen gemaakt, denk ik dan het zelfs met een stanley mes goed te bewerken is of met zo'n tapijtsnij mes. Met een Stanley mes er wel een plaat metaal of hout of zo eronder doen, voordat je door meer materiaal snijdt, dan zou moeten ;)

Verwijderd

bedenk wat leuks wij zien ook niet wat voor materiaal pcies of wat voor soort leer, of hoe dik.
- sterk figuurzaagje
- scherpe schaar
-stanley mes zoals Yngwie- zegt

probeer gewoon wat.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 13:37

talin

ES-MA

een plaatschaar mischien iets ?
gaatjes een gatentang , zijn er speciaal voor leer .

plaatschaar meestal in de 5 eypo bak bij de Gamma !

of een stanley mes voor vloerbedekking ( zo een met een haakmes )

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
en wa mag een stanley mes zijn,kem er dus nog nooit van gehoord B)

• talin

talin

ES-MA

Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 17:46:
en wa mag een stanley mes zijn,kem er dus nog nooit van gehoord B)
najaaaaaa ;)

dit is een stanley mes :

Afbeeldingslocatie: http://www.lenehans.ie/lenehans/Images/DB_Thumbnail/175039.jpg

en voor de mensen met bril :

Afbeeldingslocatie: http://www.mr2.nl/tips/speakersindeuren/16-even-diep-als-resterende.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door talin op 18-01-2003 17:49 ]

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
da hebbe we nog wel ergens ligge in de kelder,ik zal het is gan proberen.
en hopelijk lukt het

• talin

talin

ES-MA

Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 17:50:
da hebbe we nog wel ergens ligge in de kelder,ik zal het is gan proberen.
en hopelijk lukt het
tip van de dag , snij langs een stuk metaal of een plankje voor een mooiere rechte lijn .

tip 2 van de dag , neem breed afplakband en plak dat over de lijn waar je wil snijden : 1 je kunt er mooier op aftekeken , 2 je beschadigt de ondergrond niet .

[ Voor 23% gewijzigd door talin op 18-01-2003 17:53 ]

Verwijderd

niet weten wat een stanley mes is en wel met een koffermod bezig gaan :s

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

zagen wil best, waneer je aan beide kanten mbv een of meerdere lijmklemmen twee plaatjes hout bevestigt.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Verwijderd

als je 1 hebt en mesje is niet scherp probeer em om te draaien..... andere kant van mesje mischien nog scherp

• uzuri
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 12:28
tip 3: pas op voor je vingers (8>

Verwijderd

Topicstarter
ik kende het mes wel,gebruik het vo andere dingen ok,ma wist nie dat da zo noemde

Verwijderd

Topicstarter
en in men vingers hem ik gesnede })

Verwijderd

oei doet et pijn ?!?! komt van de piene :p
offtopic sorry. maar succes met leer snijden lukt je vast wel.... en als klaar is post ff foto's!?!

Verwijderd

Topicstarter
als het klaar is,laat ik het zien,ma het zal nog wel effe duren,door de drukte van men exaams

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 19:21

Silentpuma

To much mind...

(jarig!)
Snijden? nja, je kan het beter knippen denk hoor! Bij de stoffeerder waar ik werkt hadden we gewoon grote scharen ervoor om het op maat te maken.

Het leer goed strak houden he als je snijd! :p

Use the Search Luke...

Verwijderd

Topicstarter
het leer word ondersteund door een andere dikke laag leer,zo'n 0.5cm dik.Da is juist het probleem eigenlijk

Verwijderd

wat voor andere soort laag is et?? en heb je al geprobeert te snijden of knippen?!?
als je geprobeert hebt post dan ff iets nieuws..

Verwijderd

Topicstarter
ik hem al geprobeerd, me een zaag,me een scherp keuken mes,en een zaagje;ma da ga helemaal niet,of te wel veel te slecht

Verwijderd

Topicstarter
en tis zoals ik heb gezegd een laag leer,een andere wel,ma ook leer

Verwijderd

scherpe schaar dan maar.....

Verwijderd

Topicstarter
ma hedde geen decoupeerzaagjes ,speciaal vo dit

Verwijderd

Ik denk dat je inderdaad aan de gang moet gaan met een zaag met fijne tandjes en misschien met een zaaghouder waarbij je het zaagblad inklemt in het lemmet zodat je geen beugel hebt om je zaagblad op z'n plaats te houden.

Misschien is het ook handig als je je replies in abn schrijft, sommige teksten moest ik een paar keer overlezen voordat ik het snapte

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
sjolmers schreef op 18 januari 2003 @ 17:54:
zagen wil best, waneer je aan beide kanten mbv een of meerdere lijmklemmen twee plaatjes hout bevestigt.
Zo moet het inderdaad met de decoupeerzaag lukken! Niet te veel kracht zetten, de zaag moet het werk doen!

Verwijderd

Miscchien decoupeerzaag met hele fijne tandjes gebruiken voor metaal bijv.

Verwijderd

try it, wij kunnen toch niet pcies zien wat wel en wat niet wil, dus gewoon kwestie van proberen

Verwijderd

Topicstarter
ik zal er in het vervolg op letten

Verwijderd

Topicstarter
ik zal het proberen met wat jullie gezegd hebben,en als het gelukt is en het is helemaal af,zal ik het jullie laten zien

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 10:39
Laat maar zien als je het af hebt.
En doe eens een cursus Nederlands.. :{

[dicht]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.