Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een digitale wekkerradio die de tijd projecteerd. Mijn opa heeft er ooit een gekregen voor zijn verjaardag dus ik weet dat ze er zijn....

Ik kan ze helaas ook nergens vinden (in de winkel waar deze wekkerradio is verkocht hebben ze deze dingen helaas niet meer).

Als je weet waar je zo'n ding kan kopen laat dat dan even weten.

• Xtremer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 19:39
Ze staan hier ergens bij Conrad

Hier Dus

productomschrijving:

Deze projectieklok van de 2e generatie bezit naast de handige DCF-techniek nog talrijke andere functies. Een gelijktijdige weergavevan de tijd, datum en omgevingstemperatuur. Alarm met sluimerfunctie (8 min.) en crescendosignaal met toenemende geluidssterkte. Denieuwe projectietechniek maakt projectie van bijv. de tijd op de wanden of het plafond mogelijk en is zowel verticaal als horizontaal draaibaar (voor permanente projectie wordt een netvoeding meegeleverd). Higlo achtergrondverlichting · Low-Bat aanduiding · Incl. batterijen (2x penlite) · Afm. 140 x 110 x 33 mm. Projectie van de tijd op wand of plafond
Projectie-arm is 360° zwenkbaar

[ Voor 122% gewijzigd door Xtremer op 18-01-2003 17:33 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Heb zo ooit gezien bij de kijkshop

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Ik heb dezelfde.. Mijn vriendin heeft hem inderdaad voor me bij de kijkshop gekocht.

Verwijderd

Topicstarter
Dit model heb ik inderdaad wel eens gezien, ik ben alleen eigenlijk op zoek naar iets wat er wat exclusiever uitziet (titanium look ofzo).

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

ik heb ook zo'n lekkere cheap-ass van de kijkshop! Grappige is dat hij nog werkt ook! Alleen in het donker goed te zien uiteraard, maar dan red ik ook echt 4meter+leesbaar >:)

...gamen blijft leuk...

Pagina: 1