Toon posts:

Slownera, blah klaag zeur mekker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het is weer zover

al weken.. eingenlijk al vanaf de overname van Multiweb is het traag sloom, brak, gammel, onstabiel met veel time outs etc.

Stabieler is het nu wel meer dan eerst, maar zooo godvergeten traag! Ik download op dit moment lekker met wel 1kb/sec.! jaja kabelinternet! en dta gaat wat ik ook probeer NIET sneler, ongeveer 1kb/sec. blijft het ! grmbl, ik heb nietzoveel geduld zeg! De plaats waar ik vandaan downloaden daar kan het niet aan liggen, da's een server van iemand ergens op zo'n Campusflat van de Utwente...

meer mensne die zoveel problemen hebben met sonera! Jah?

Spui hier uw gal!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
hehehe, kijk eens op http://www.kieskeurig.nl bij internetproviders, wie staat er op 1 in de flop5 ??? precies ;)

Verwijderd

Topicstarter
Al die Chello mensen maar klagen dat ze t zo slecht hebben.. hele tv uitzendingen worden eraan gewijdt...

maar Sonera is werkelijkwaar op alle fronten slechter dan chello :'(

Verwijderd

het is fu\***ng drama met Sonera,
gemiddeld 2,50 kbps. en dat voor fl 90,-
per maand. Schamen.

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 18:22
Tsja, wat dat betreft kun je klagen over Casema wat je wil, het is in elk geval íets goedkoper....

Maar het blijft allemaal :r

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Hier ook sonera....

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
had ik maar kabel ........

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

sonera slecht?

altijd 45-60 ms ping tijden met wat time outs dan. en altijd maar dan altijd 60kb/s downloaden :) ik ben blij met sonera

Click hier niet

Pagina: 1