Toon posts:

[Design]Raar probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist niet echt een goede topic-titel, maar het gaat om hetvolgende:
Ik heb een site in php gemaakt, die word gevuld nav de url...dit controleer ik dmv switch() met php.
Vult de client nu stiekem iets anders in, dan krijgt ie een error message:
*klik* (29 tekens) (puntjes niet veranderen aub)
zoals je misschien al ziet, ziet dat er niet uit...maar als je vreemd genoeg eenpuntje (of teken) meer typt:
*klik2* (30 tekens) ziet het er wel goed uit!

Wie kan mij dit probleem uitleggen, en natuurlijk verhelpen :)
Mensen met @home kunnen mn site waarschijnlijk niet zien
Edit: Ik merk dit probleem met IE 6.0

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 16:32 ]

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

wat ziet er (niet) goed uit? ik zie namelijk het verschil van één puntje meer of minder niet :?

edit: ow ok, ik merk het probleem in Mozilla blijkbaar niet dan.

[ Voor 25% gewijzigd door mpegernie op 18-01-2003 16:35 ]

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Verwijderd

Tabellen zijn vaag, vaak buggy als je ermee gaat positioneren, en in dit design 100% onnodig.

Verwijderd

heeft gewoon met de lengte van je text te maken, de hele boel wordt relatief neergezet en komt toevallig goed uit als je lange text hebt.

tip van de week: opzouten met die tabellen, leer wat css en ga met divjes aan de slag (en gooi meteen die font tag eruit :P)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 16:35:
heeft gewoon met de lengte van je text te maken, de hele boel wordt relatief neergezet en komt toevallig goed uit als je lange text hebt.

tip van de week: opzouten met die tabellen, leer wat css en ga met divjes aan de slag (en gooi meteen die font tag eruit :P)
Bedankt voor de tip :>
Ik heb nu alleen een beetje proefwerkweek @ school en dus komt er niet zo veel terecht van proggen...ik zal het probleem voorlopig ff oplossen door de error-message wat langer te maken.