Ik ben van plan om een tweedehands bas-gitaartje op de kop te tikken ! Ik kan momenteel geen noot gitaar spelen, maar ik ben echt van plan om het te gaan leren omdat ik het best cool vind
Maar goed, nu heb ik dus een vraag... Ik heb hier een NAD C350 geintegreerde amp (= met Soft Clipping) aangesloten staan op 2 B&W DM2a's. Kan ik mijn gitaar daar op aansluiten ? Of, kan ik de gitaar op m'n geluidskaart (Terratec DMX 6Fire) aansluiten, en die dan weer op de versterker ?
Het probleem is namelijk dat ik liever geld uit geef aan de gitaar zelf en niet aan een versterker die er eventueel dan nog bij moet, onder andere ook omdat ik met de set die ik hier heb genoeg kan, er komt echt lekkere bass uit (strak vooral), daarom lijkt het mij onnodig om een aparte bass-versterker aan te schaffen
Ohja, en als iemand nog ergens een leuke bass (elektrisch !) weet te staan ....
Het probleem is namelijk dat ik liever geld uit geef aan de gitaar zelf en niet aan een versterker die er eventueel dan nog bij moet, onder andere ook omdat ik met de set die ik hier heb genoeg kan, er komt echt lekkere bass uit (strak vooral), daarom lijkt het mij onnodig om een aparte bass-versterker aan te schaffen
Ohja, en als iemand nog ergens een leuke bass (elektrisch !) weet te staan ....
Mother, will they like this song?