Ik probeer op www.exile.nl te komen, maar hij is uit de lucht. Bij jullie ook? Is er nog ergens een forum open waar over Exile gepraat wordt?
Er is er wel een maar daar kleeft een probleempje aan.
Dit topic staat namelijk in SG en daar kun jij nog niet in (te kort geregistreerd en te weinig posts). Omdat er nogal wat ophef was over Exile is het topicaantal ingekort en zal er niet zomaar over gesproken worden, ik geloof dat er één user was die er een apart forum voor ging starten (ik weet niet meer wie).
moederbord a7v333 bestelling exile
Dat is het topic maar om bovengenoemde redenen kun je er niet veel mee.
Dit topic staat namelijk in SG en daar kun jij nog niet in (te kort geregistreerd en te weinig posts). Omdat er nogal wat ophef was over Exile is het topicaantal ingekort en zal er niet zomaar over gesproken worden, ik geloof dat er één user was die er een apart forum voor ging starten (ik weet niet meer wie).
moederbord a7v333 bestelling exile
Dat is het topic maar om bovengenoemde redenen kun je er niet veel mee.
Zou ik niet doen, want dan kom je ineens helemaal niet meer op deze site....
Dat is niet zo verstandig want dan verspeel je het al bij voorbaat.Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 16:26:
Hoeveel posts moet ik hebben om daarin te komen? Ik heb er wel een uurtje posten voor over.
Trouwens, met alleen het spammen van posts ben je er nog niet, je moet namelijk nog 30 dagen geregged zijn wil je toegang kunnen krijgen. Er draait een script die automatisch de toegang verschaft wanneer het zover is. Nog even geduld dus.
Edit:
Het persoon waar ik het over heb heet in IT een topic:
Forum waar prive
[ Voor 12% gewijzigd door bazs2000 op 18-01-2003 16:44 ]
Heb zelf een brander op 7 januari besteld en meteen een girotel afschrijving ingevult.Volgende dag 8 januari girotel gecheckt en was afgeschreven. Na diverse malen via MSN gesproken te hebben met een medewerker, dat het verstuurd zou worden, maar tot nu toe niks binnen.OpMSN zijn ze ook al een paar dagen niet meer actief. Er staat wel al die tijd een voorraad op hun site, tenminste toen die nog op het net actief was. Begin nu ook erg aan de betrouwbaarheid van Exile te twijfelen..........
[ Voor 7% gewijzigd door euro op 18-01-2003 17:00 ]
Oh, ik wil best zinnige informatie posten hoor! Hoeveel keer moet ik posten? 30 dagen geregd heb ik volgens mij al....
Verwijderd
Kijk in de FAQ... En btw, als je zo graag aangeeft dat je in de SG wilt zitten, dan krijg je al sowieso geen toegang. Dit is een techforum en de SG (en vroeger de HK) zijn extra's. Daar moet je niet om gaan zeuren...Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 17:14:
Oh, ik wil best zinnige informatie posten hoor! Hoeveel keer moet ik posten? 30 dagen geregd heb ik volgens mij al....
ja dus? het gaat er ook om de informatie in de topicVerwijderd schreef op 18 January 2003 @ 16:18:
Die zit al dicht...
Geregistreerd op Wednesday 25 December 2002 14:52, kortom die 30 dagen heb je al niet eens.Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 17:14:
Dus "nuttige" informatie gaan posten om er eerder te komen heeft dus geen nut.
en kijk anders hier eens: http://www.tweakers.net/shopsurvey/1358
[ Voor 18% gewijzigd door Fietsbel op 18-01-2003 17:30 ]
39
Ik hoop dat deze shop hun deuren sluit.
Zo'n shop als dit wil je niet meemaken.
\SandeR schreef op 18 januari 2003 @ 17:37:
Ik hoop dat deze shop hun deuren sluit.
Tot voor kort was het nog een redelijke shop hoor. Ik heb er meerdere keren wat besteld, maar op het einde was het inderdaad bagger.
Als ik er geen toegang krijg dan heeft iemand anders er ook geen recht op vind ik. Is discriminatie. Zeker als er belangrijke informatie te lezen is vind ik dat het door iedereen in ieder geval te lezen moet zijn, topic posten is misschien een ander verhaal. Do you agree or not?Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 17:28:
[...]
Kijk in de FAQ... En btw, als je zo graag aangeeft dat je in de SG wilt zitten, dan krijg je al sowieso geen toegang. Dit is een techforum en de SG (en vroeger de HK) zijn extra's. Daar moet je niet om gaan zeuren...
sorry hoor, maar met zo'n mentaliteit kom je echt niet ver in je leven.Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 19:55:
[...]
Als ik er geen toegang krijg dan heeft iemand anders er ook geen recht op vind ik. Is discriminatie. Zeker als er belangrijke informatie te lezen is vind ik dat het door iedereen in ieder geval te lezen moet zijn, topic posten is misschien een ander verhaal. Do you agree or not?
Je vergeet 1 ding, JIJ! bent hier te gast, dus heb je naar de regels te gedragen die gastheer stelt.
Bevalt het je niet, dan ga je toch weg.
SG/NSTM/HK zijn een extraatje bovenop de primaire punten van dit forum voor de leden, dan moet je daar niet over gaan lopen mekkeren want dat staat DUIDELIJK in de FAQ (die je hoogstwaarschijnlijk niet hebt/of niet goed genoeg hebt gelezen naar aanleiding van je post gedrag)
Nog even terug komen op het punt discriminatie, jammer dat mensen dit woord overal en te onpas gebruiken voor iets wat totaal niet van toepassing is.
Je vraagt je weleens af of bepaalde mensen de daadwerkelijke betekenis van het woord wel kennen.
39
Verwijderd
Dank je, precies de reactie die ik wilde geven...Homedisc schreef op 18 January 2003 @ 20:06:
[...]
sorry hoor, maar met zo'n mentaliteit kom je echt niet ver in je leven.
Je vergeet 1 ding, JIJ! bent hier te gast, dus heb je naar de regels te gedragen die gastheer stelt.
Bevalt het je niet, dan ga je toch weg.
SG/NSTM/HK zijn een extraatje bovenop de primaire punten van dit forum voor de leden, dan moet je daar niet over gaan lopen mekkeren want dat staat DUIDELIJK in de FAQ (die je hoogstwaarschijnlijk niet hebt/of niet goed genoeg hebt gelezen naar aanleiding van je post gedrag)
Nog even terug komen op het punt discriminatie, jammer dat mensen dit woord overal en te onpas gebruiken voor iets wat totaal niet van toepassing is.
Je vraagt je weleens af of bepaalde mensen de daadwerkelijke betekenis van het woord wel kennen.
En nu weer ontopic...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()