• jeroen|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-05-2025
Hoi,

Is er iemand die goeie ervaringen heeft met het laten afdrukken van digitale B&W foto's? En dan bedoel ik ook echt goeie afdrukken, met diepe zwarten, mooie grijstonen en hooglichten waar nog tekening in zit. En dat alles natuurlijk zonder duidelijke kleurzwemen.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:47

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Er bestaan daarvoor speciale printers. Kijk maar eens in dit topic op een ander forum. http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=9385

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik denk niet dat "Jeroen" bedoelt. Volgens mij bedoelt hij HEma, kruitvat of etos die dit soort service leveren, toch jeroen?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:47

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

MauriX schreef op 18 January 2003 @ 16:45:
Ik denk niet dat "Jeroen" bedoelt. Volgens mij bedoelt hij HEma, kruitvat of etos die dit soort service leveren, toch jeroen?
Maar ik geloof niet dat er hier in Nederland afdruk services zijn die dat doen...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Denk dat je dan echt met je CF-kaartje of zo naar een fotoboer moet gaan. Online ken ik er geen een iig.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:42
kwestie van proberen. Kruitvat, AH en nog een derde besteden het uit aan het zelfde duitse bedrijf. Bij die is het dus een kwestie van kijken welke het voordeligste uitkomt. Kruitvat heeft op dit moment een actie. Dan betaal je alleen voor de foto's en geen ontwikkelkosten. Kan je mooi een paar foto's proberen.

• jeroen|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-05-2025
Ja ik bedoelde inderdaad afdrukservices zoals de Hema, Pixum en dergelijke. Iemand van jullie moet daar toch wel een keer een digitale zwart-wit foto naartoe hebben gestuurd? Ik wil op dit moment eigenlijk nog niet investeren in een fotoprinter. Een model dat doet wat ik wil zou toch al gauw op 800 euro of zo komen.

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Die worden prima, tenminste, bij de HEMA zie ik geen kwaliteitsverschil. Mooi verloop van grijstinten, ronduit gewoon goed.

Verwijderd

ik heb gewoon mijn chippy naar de plaatselijke kodak centrale gebracht, en alle afdrukken komen er gewoonweg perfect uit, de foto's met zeer veel eflle kleuren tot aan portretfoto's op B&W ze zijn allemaal zeer goed van kleur.

maar houd er dan wel rekening mee dat de persoon achter de ontwikkelmachine een zeer grote invloed heeft op de kwaliteit van de foto's dit omdat zo'n machine van elke foto een betere foto kan maken.
Pagina: 1