Toon posts:

Anarchy Online Prepaid Kaarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit spel gekregen van iemand en probeerde het uit. Na het (gratis) maandje ben ik er helemaal verslaafd aan geraakt. Het probleem nu is dat ik geen creditcard heb en die is nodig om de maandelijkse kosten te betalen :(

Laatst kwam Funcom (makers van AO) met Prepaid kaarten. De perfecte oplossing voor mensen die geen creditcarts hebben. Er staat een unieke code op de kaart waarmee je 90dagen kan spelen. Nu is mijn vraag of iemand weet of je deze kaarten ook in Nederland kan kopen.... :?

Verwijderd

mailtje naar funcom lijkt me het handigste, die weten prcies waar die dingen allemaal verkocht worden... en ik weet het AO is extreem verslafend, heb met veel pijn en moeite afstand van de game gedaan. koste teveel tijd... alle

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 16:11:
Ik heb dit spel gekregen van iemand en probeerde het uit. Na het (gratis) maandje ben ik er helemaal verslaafd aan geraakt. Het probleem nu is dat ik geen creditcard heb en die is nodig om de maandelijkse kosten te betalen :(

Laatst kwam Funcom (makers van AO) met Prepaid kaarten. De perfecte oplossing voor mensen die geen creditcarts hebben. Er staat een unieke code op de kaart waarmee je 90dagen kan spelen. Nu is mijn vraag of iemand weet of je deze kaarten ook in Nederland kan kopen.... :?
Dynabyte heel mischien of de echte gameshops afbellen (zoals dimensionplus etc)

Verwijderd

Topicstarter
k, ff mailtje naar funcom sturen en de "echte"gameshops afbellen :P

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Anders belletje naar je bank voor een "echte"creditcard :)

Verwijderd

hoe kom je aan die cersie waarmee je een maandlang kan spelen? Op de site van anarchy online kun je namelijk wel een versie downloaden waarmee je 7 dagen kan spelen...

Verwijderd

Topicstarter
als je het spel origineel hebt, dan krijg je een maand gratis

Verwijderd

Topicstarter
Waar moet ik bij funcom een mail sturen?

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-01 09:23
www.funcom.com

Misschien kan zelf zoeken ook geen kwaad :X
http://www.funcom.com/about/contact/

Verwijderd

Voordat je aan dit spel begint kun je misschien maar beter het volgende artikel lezen:
http://jivemagazine.com/content_articles.php?ID=104
Een artikel over wat de gevolgen KUNNEN zijn als je er aan begint.
Ik heb het helemaal doorgelezen, en ik zie nu toch helemaal af van het spelen van MMORPG's.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 03:00:
Voordat je aan dit spel begint kun je misschien maar beter het volgende artikel lezen:
http://jivemagazine.com/content_articles.php?ID=104
Een artikel over wat de gevolgen KUNNEN zijn als je er aan begint.
Ik heb het helemaal doorgelezen, en ik zie nu toch helemaal af van het spelen van MMORPG's.
Kom op zeg ben je bang voor jezelf ofzo? Je hebt jezelf toch wel in de hand of ben jij ook zo een die door een FPS mensen wil neerschieten op straat?

Verwijderd

Neej, dat is niet wat ik bedoel. Ik bedoel niet dat je er agressief van wordt ofzo, maar dat je er zó verslaafd aan raakt dat je je steeds meer terug gaat trekken uit de echte wereld. Maar voordat je er nou grapjes over gaat maken, zou ik eerst het artikel maar eens lezen.

De schrijfster (!) heeft het in de hand kunnen houden, maar ze verteld ook over iemand die ze kend die zijn werk is kwijtgeraakt, al zijn vrienden heeft verloren en zijn partner is kwijtgeraakt door Everquest (of eigenlijk zijn verslaving daaraan).

MMORPG's kunnen dan ook goed vergelijkt worden met drugs, je blijft er verslaafd aan.
Dat komt omdat er een verhaallijn is die alsmaar doorgaat, in tegenstelling tot andere spellen. Als ik bijvoorbeeld aan een spel als Mafia begin, is het in het begin verslavend, maar op een gegeven moment heb je het uitgespeeld en is de lol eraf. Dat is bij MMORPG's dus niet zo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 15:21:
Neej, dat is niet wat ik bedoel. Ik bedoel niet dat je er agressief van wordt ofzo, maar dat je er zó verslaafd aan raakt dat je je steeds meer terug gaat trekken uit de echte wereld. Maar voordat je er nou grapjes over gaat maken, zou ik eerst het artikel maar eens lezen.

De schrijfster (!) heeft het in de hand kunnen houden, maar ze verteld ook over iemand die ze kend die zijn werk is kwijtgeraakt, al zijn vrienden heeft verloren en zijn partner is kwijtgeraakt door Everquest (of eigenlijk zijn verslaving daaraan).

MMORPG's kunnen dan ook goed vergelijkt worden met drugs, je blijft er verslaafd aan.
Dat komt omdat er een verhaallijn is die alsmaar doorgaat, in tegenstelling tot andere spellen. Als ik bijvoorbeeld aan een spel als Mafia begin, is het in het begin verslavend, maar op een gegeven moment heb je het uitgespeeld en is de lol eraf. Dat is bij MMORPG's dus niet zo.
Nou ja zeg, wat is (imho) een onzin.
Ik speel DAoC en ik speel best veel maar ik heb zeker nog wel een eigen leven, soms speel ik tot diep in de nacht, maar het is dan niet zo dat ik weer op 9:00 opsta om weer te spelen. Ik heb ook me rust nodig.
En de stelling "MMORPG's kunnen dan ook goed vergelijkt worden met drugs, je blijft er verslaafd aan." Daar ben ik het niet mee eens, omdat er afentoe een paar "wacky" aziaten ofzo doodgaan omdat ze een paar dagen achter een stuk spelen.
Ik speel DAoC, en de 1e week was ik toch wel erg op in het spel, ik speelde echt veel, maar nu, maandje later, is het niet meer "zo je van het".
Ik speel nog wel maar niet meer zoveel.
Maar ik heb ook nooit echt een dwangmatig gedrag vertoont bij MMORPG's.
Maar zoals al eerder wordt, je bent toch geen "gek" die na het spelen van CS ff de school wil terroriseren.
En af en toe spelen kan geen kwaad joh, lekker relaxen chips erbij, ijsthee erbij, lekker chillen.

Verwijderd

TheAngel, hoeveel uur speel je DAoC dan gemiddeld per week? (Eelijk zijn hè :P)

Mij lijken MMORPG's eigenlijk ook wel geweldig, alleen je bent er dus zo enorm veel tijd mee kwijt. Misschien dat ik in de zomervakantie me er toch aan ga wagen, dan heb ik tenminste geen andere verplichtingen. Ik hoop dat StarWars Galaxy's dan eindelijk eens uit is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 18:42:

Mij lijken MMORPG's eigenlijk ook wel geweldig, alleen je bent er dus zo enorm veel tijd mee kwijt. Misschien dat ik in de zomervakantie me er toch aan ga wagen, dan heb ik tenminste geen andere verplichtingen. Ik hoop dat StarWars Galaxy's dan eindelijk eens uit is.
Mja ik speel zelf Everquest en speel het ook erg veel (4 uur per dag en dan lieg ik er niks aan) , maar ik ben echt niet uit de echte wereld verdwenen , ik heb toch echt nog steeds me verplichtingen en dagelijkse bezig heden om te doen buiten Everquest om , en ja ik ga dus ook wel uit en met vrienden leuke dingen doen :P

Edit
Ik heb ook Ultima online , Dark age of camelot , Asherons Call , Anarchy Online gespeeld en ook allemaal rond de 4 uur per dag denk ik (speel nu dus al ruim 6 jaar mmorpg games en ben nog steeds normaal :P )

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 19:34 ]

Verwijderd

In welke dimension speel jij eigenlijk chucky2003 ?

Verwijderd

Ik zal maar niet zeggen hoe lang per dag ik Diablo II speel :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 18:42:

hmm zeg een 3/4 uur per dag.
7x4 (in ergste geval:P) = 28 uurtjes in de week.
Maar ik ga wel uit enzo he :)
Dus ik ben geen freak die geen leven heeft nooit andere mensen ziet :o.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 19:41:
In welke dimension speel jij eigenlijk chucky2003 ?
Ik speel in Atlantean (Rubi-Ka 1)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 15:12:
[...]

Ik speel in Atlantean (Rubi-Ka 1)
Ik speel op dezelfde ;) , als je het nog speelt add me eens op je vriend list me naam ingame is Ejinx

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb FunCom een mailtje gestuurd en ze zeiden dat AO Prepaid Carts overal verkrijgbaar zijn, waar je ook Notum Wars kan kopen.
Kan iemand dit bevestigen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 22:22:
[...]

Ik speel op dezelfde ;) , als je het nog speelt add me eens op je vriend list me naam ingame is Ejinx
ok ;)

Verwijderd

Ey Chucky,

Heb je hem al gevonden ik heb echt al honderden winkels afgeblelt, maar niemand weet wat het is of ze hebben het niet....

Verwijderd

Topicstarter
Damn! Ik heb op google liggen zoeken enzo, maar geen shop in NL gezien die pre-paid kaarten verkoopt. Er zijn wel veel shops in het buitenland die prepaidkaarten exporteren naar Nederland, maar dat alleen met creditcard of via acceptgiro :S

Ik ben nu op zoek of je in NL wel uberhaupt Notum Wars kan kopen

Verwijderd

Ik heb hem zelf nog nergens voorbij zien komen :(
Pagina: 1