ik kijk vandaag in mijn e-mail en probeer mijn mailtjes te ontvangen, alles gaat goed totdat norton een virus vind in een mailtje (dit geeft ie keurig aan en zegt dat ie verwijdert is) hierna gaat outlook verder maar geeft deze fout:
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop.quicknet.nl', Server: 'pop.quicknet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '+OK 48424 octets', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F
hierna ontavngt hij de andere mailtjes niet meer en houd hij op met werken.
dit gebeurt elke keer als ik het probeer en ook even wachten (de hele dag) en opnieuw proberen helpt niet.
ik kan dus geen nieuwe mailtjes ontvangen en verzenden.
weten jullie wat ik hier aan kan doen??
bij voorbaat dank
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop.quicknet.nl', Server: 'pop.quicknet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '+OK 48424 octets', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F
hierna ontavngt hij de andere mailtjes niet meer en houd hij op met werken.
dit gebeurt elke keer als ik het probeer en ook even wachten (de hele dag) en opnieuw proberen helpt niet.
ik kan dus geen nieuwe mailtjes ontvangen en verzenden.
weten jullie wat ik hier aan kan doen??
bij voorbaat dank
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken