wie weet hoe ik met eccd creator 5.0 platinum mijn fot's dusdanig op cd te branden dat ik ze op een dvd speler kan bekijken??
Als je even zoekt op 'Slideshow DVD' (of iets met foto, gewoon een beetje creatief zijn) kom je bijvoorbeeld uit op programma voor foto cd
Er zijn zat progs die het beter kunnen
Er zijn zat progs die het beter kunnen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Je kan ook nero gebruiken, werkt perfect alleen geen speciale effecten.
Zoals ik in je foutgeplaatste topic al postte:
Ik weet niet precies hoe dat met Easy CD Creator moet, ik weet wél waar je er veel info over kunt vinden.
Kijk hier maar eens, dan moet je er wel uitkomen http://www.vcdhelp.com/author#photo
Wat ik overigens ook weet, is dat je dit best wel met de search had kunenn vinden hoor
Hmja. Maar die tip had je ook gekregen bij binnen SA zoeken op bijvoorbeeld 'foto cd'. Of door in de SA FAQ te kijken onder het kopje VCD
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()