Dvd speler voor 88 euro bij mediamarkt Duitsland

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik zeg het maar direct. Het is geen Aldi en geen Lidl aanbieding. Maar een Mediamarkt(duitsland) aanbieding. Ze hebben vaak strakke aanbiedingen.
Maar ik zet het hierbij anders moet ik weer een nieuw topic openen.

http://shop.mediamarkt.de...eId=5000&categoryId=10006

Hier staat ie
Voor 88 euro. Kan iemand me een reden geven om het niet te doen?! (beknopte opties, voor iets meer geld veeeel betere opties)

En voor mij het belangrijkste: Kan hji ook foto cd's aan?

Verwijderd

die is 85 in nederland, ik heb m vorig weekend bij een maat van me in me handen gehad.

• MauriX
en? Was het wat? Ben wel benieuwd. Strak beeld, en...................foto cd'? Waar kun je dat aan zien?

• pagani
  • Niet online
MauriX schreef op 18 January 2003 @ 15:35:

En voor mij het belangrijkste: Kan hji ook foto cd's aan?
Wiedergabe von DVD, Audio-CD, MP3, CD-R, CD-RW, SV-CD, V-CD, DV-CD.
Unterstützte Dateiformate DVD, V-CD, SV-CD, DV-CD, MP3, CD, CD-R, CD-RW; MPEG-1 und MPEG-2 Format
Nee dus...

[ Voor 19% gewijzigd door pagani op 18-01-2003 15:41 ]

Verwijderd

MauriX schreef op 18 January 2003 @ 15:40:
en? Was het wat? Ben wel benieuwd. Strak beeld, en...................foto cd'? Waar kun je dat aan zien?
zag er strak uit.. en hij is ook behoorlijk dun.
maar die maat van me gebruikt hem eigenlijk als mp3 cdspeler, en dvd is maar een bijzaak !

• MauriX
Welke aanduiding staat er bij een dvd speler als je er foto cd's mee kunt afspelen?
Is voor me belangrijk aangezien ik digitale foto albums heb....

[ Voor 31% gewijzigd door MauriX op 18-01-2003 15:46 ]

Verwijderd

enne je kan trouwens toch een foto slideshow bouwen op een svcd ?? dus dan kan het wel !

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 15:46:
enne je kan trouwens toch een foto slideshow bouwen op een svcd ?? dus dan kan het wel !
Ja, ok dat kan. Maar geen echte foto-cd (die kodak-dingen) en ook geen foto's gewoon op een cd gebrand...

• MauriX
Hmmm weet je misschien of die dingen van de aldi dat kunnen? Kan zo gauw geen specs vinden van die krengen. Lifetec/medion is dat he?

Verwijderd

Ja, ok dat kan. Maar geen echte foto-cd (die kodak-dingen) en ook geen foto's gewoon op een cd gebrand...
Foto-CD heb je toch weinig meerwaarde aan, je TV kan die resoluties toch niet aan. Kun je net zo makkelijk je foto-cd overzetten naar SVCD slideshow, kun je ook dirct menuutjes maken e.d. Voor de prijs van een leeg cd'tje hoef je dat toch niet te laten..

• pagani
  • Niet online
Moet je even in dit topic kijken:
[rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel II][/rml]
Foto-CD heb je toch weinig meerwaarde aan, je TV kan die resoluties toch niet aan. Kun je net zo makkelijk je foto-cd overzetten naar SVCD slideshow, kun je ook dirct menuutjes maken e.d. Voor de prijs van een leeg cd'tje hoef je dat toch niet te laten..
Maar als de TS al een berg foto-cd's heeft liggen kan ik me indenken dat je liever een foto-cd mogelijkheid wil hebben :) (En de res. van foto-cd's is niet bepaald hoog hoor, is gewoon tv-res.) Ik en de TS hebben het volgens mij over de originele kodak foto-cd's...

[ Voor 69% gewijzigd door pagani op 18-01-2003 16:05 ]

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 11:30
Ik zag dezelfde aanbieding in een huis aan huisblad vandaag voor de Nederlandse MediaMarkt. Stond bij dat ie JPeG ondersteunt.

[ Voor 12% gewijzigd door dvdhoek op 18-01-2003 16:07 ]

• MauriX
Is dat zo? KRijg ik dan geen mooie weergave van de foto's? Ik hoop niet dat het dan zo'n beeld geeft net als dat je bijvoorbeeld je tv out aan hebt staan en je computer scherm op je pc ziet. Dat is vet lelijk. Wordt dat een beetje mooi? Het gaat nl ook om presentaties die ik er mee wil geven.....

Verwijderd

AC3 Dolby Digital 2.1 Decoder
Whu? Das vaag zeg.. Denk dat het wel een oke ding is.. ze zijn tegenwoordig allemaal wel oke, magoed, een Pioneer van 300 euro zal ongetwijfeld beter zijn.

Deze lijkt wel op een model van Mustek / Lenco.

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 19:11:
[...]

Whu? Das vaag zeg.. Denk dat het wel een oke ding is.. ze zijn tegenwoordig allemaal wel oke, magoed, een Pioneer van 300 euro zal ongetwijfeld beter zijn.

Deze lijkt wel op een model van Mustek / Lenco.
Niks vaags aan, digitaal geluid met 2 boxjes en een sub... (of een typfout)

[ Voor 3% gewijzigd door pagani op 18-01-2003 19:22 ]

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-03 20:13
Zag gister bij MM ook een dvd speler staan van 88 euro en daar stond volgens mij ook het Kodak photo cd logootje op.

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Damn ben ik weer te duur geweest met me Hiteker voor €109

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04-2025
goedkoop = duurkoop

:)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-03 00:08
over deze dvd speler zijn al meerdere topics geopend (en gesloten)

Zoek ze even terug via de search en lees ze door. Een nieuw topic is niet nodig
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.