Toon posts:

Grote topic aanvraag

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Admins, bij deze wil ik vragen of ik een gote topic mag openen dit is het probleem,

Ik heb gemerkt dat veel mensen nl hetzelfde probleem hebben, nl een mobiele telefoon gekocht met GPRS waarna blijkt dat het toetstel nog niet wordt ondersteunt door het netwerk van de betreffende provider.

Nu was ik van plan een mailtje naar de Consumentenbond te mailen maar aangezien er veel mensen op GoT zijn met hetzelfde probleem lijkt het me een goed idee om de mensen met dezelfde probs hierbij te betrekken

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

je maakt 2 fouten, ten eerste had je dit naar een modje moeten mailen, ten tweede hoeven die "Greetz" niet ;)

Daarnaast houden ze hier niet echt van grote topic's :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Dan vind ik het altijd nog netjes dat hij gewoon hier een vraagje neerplant alvorens het topic te openen. Of de modjes dit aanstormende draadje toelaten, is aan hen de keus.
Hij had misschien even geen mogelijkheid om een e-mail te sturen omdat hij niet thuis zit ofzo?

Enfin, de modjes weten hier nu van, hij kan ze voor de compleetheid nog even de url mailen :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Dark Blue schreef op 18 January 2003 @ 21:28:
Dan vind ik het altijd nog netjes dat hij gewoon hier een vraagje neerplant alvorens het topic te openen. Of de modjes dit aanstormende draadje toelaten, is aan hen de keus.
Hij had misschien even geen mogelijkheid om een e-mail te sturen omdat hij niet thuis zit ofzo?
tuurlijk, maar als je even geen mogelijkheid hebt om een mail te sturen, heeft zo'n draadje dan haast vraag ik me af ;)
En anders had die ook wel in SM gekund :)

Daarnaast was denk ik een mailtje sneller geweest dan het resultaat wat dit draadje nu heeft opgeleverd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens schreef op 18 January 2003 @ 21:36:
[...]

tuurlijk, maar als je even geen mogelijkheid hebt om een mail te sturen, heeft zo'n draadje dan haast vraag ik me af ;)
En anders had die ook wel in SM gekund :)

Daarnaast was denk ik een mailtje sneller geweest dan het resultaat wat dit draadje nu heeft opgeleverd :+
Hij zit nog niet zo lang op GoT dus kan natuurlijk niet alles weten. Ik vind het zeer netjes wat hij hier doet hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 21:38:
[...]

Hij zit nog niet zo lang op GoT dus kan natuurlijk niet alles weten. Ik vind het zeer netjes wat hij hier doet hoor :)
tuurlijk is het netjes wat hij doet ipv zo'n topic te openen *zucht*
ik wijs hem er alleen op dat dit niet de normale gang van zaken is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar waarom een groot topic openen? je kan toch gewoon een topic openen? je ziet later wel of ie groot wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 22:03:
maar waarom een groot topic openen? je kan toch gewoon een topic openen? je ziet later wel of ie groot wordt ;)
dan kan later altijd de titel veranderd worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 22:03:
Hij wil een 'algemeen' GPRS problemen topic openen, en het is handig als je dat even aankondigt. Dan houden de mods (hopelijk) een beetje in de gaten dat er geen andere kleine draadjes over geopend worden, maar dat die meteen doorverwezen worden naar de grote thread.

edit: als er iemand heeft geleerd hoe verplicht het is om een nieuw grooooot topic aan te kondigen, dan weet ik het wel hè willem169

[ Voor 15% gewijzigd door Dark Blue op 18-01-2003 22:18 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:05

Jaymz

Keep on moving !

Je kan beter een mail naar een IT mod sturen :)

Cutebritney heettie ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.