[newbie] Mag ik een duwtje in de goede richting?

Pagina: 1
Acties:

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 22:43

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Topicstarter
Af en toe lees ik wel eens iets van DPC... Nou is m'n nieuwsgierigheid toch echt doorgeslagen. Dus aangemeld, FAQ gelezen, etcetera...

Website eens bekeken... Maar voor iemand die helemaal nieuw is hier is het nogal onoverzichtelijk. Sorry... :P ;)

Ik zie een project wat afgerond is? Ik zie een project met pre-release? Zeg eens, waar kan ik beginnen?

:) TNX!!!

(Grappig trouwens, ik zie SETI ook staan. Paar jaar geleden ook gedaan!)

[ Voor 11% gewijzigd door Martin?81 op 18-01-2003 14:57 ]

Verwijderd

Ik geloof dat de meeste koeien nu aan het grazen zijn ni de rc5-72 bit weide :)

of te wel ze proberen een 72 bit sleutel te kraken door alle mogelijke opties uit te proberen...

Heb je ook de review op de fp gelezen..!? die is wat duidelijker

Verwijderd

Het makkelijkste is met RC5 te beginnen. Download de client, vul je email adres in in de config en hij werkt. Iedereen begint bijna met dat project.

Als je dat niet wilt (omdat we daar al zo steengoed zijn) dan kun je een ander project kiezen. Je kunt dan het beste je vraag stellen in een hitparade van dat project :)

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Topicstarter
RC5 is toch klaar? Zeg maar? En review op de fp, waar? :) Bedankt, ben al stukje verder op weg!

edit: RC5-64 is klaar, RC5-72, die moet ik hebben! :)

[ Voor 24% gewijzigd door Martin?81 op 18-01-2003 15:03 ]

Verwijderd

Bij RC5 staat de DPC al rotsvast op de eerste plek en is extra power dus niet nodig.

Als je een makkelijk instaleerbare client wil die niet veel van je PC vereist kun je ook naar ECC2 gaan.

Download de client, vul je email-adres in en draaien maar. De volgende dag krijg je een mailtje met de activatie-password en je kan de DPC joinen.

Voor meer info over (sub)teams en algemene info: DPC ECC2-109-hitparade van 16 januari

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

martinweb.nl schreef op 18 januari 2003 @ 15:03:
RC5 is toch klaar? Zeg maar? En review op de fp, waar? :) Bedankt, ben al stukje verder op weg!

edit: RC5-64 is klaar, RC5-72, die moet ik hebben! :)
Hier over wat rc5-72 is

Hier de FAQ voor rc5-64, ik weet t we zijn bezig met rc5-72, maar het is een leuk verhaaltje, en de client is nauwelijks veranderd...

Suc6! :)

Ennuh: Welkom _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door My op 18-01-2003 15:15 ]

Verwijderd

het makkelijkste is om de officiele sites, hitparades en andere info-bronnen van alle projecten af te gaan, dan te bekijken welk project jou het leukste/belangrijkste/meest practische en zo lijkt en dan in een hitparade van dat project iets te zeggen als "hoi ik ben nieuw, help mij, dit is mijn ICQ#/MSN-handle/whatever"

binnen een uur heb je dan wel hulp van al die nerds hier ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 15:42:
het makkelijkste is om de officiele sites, hitparades en andere info-bronnen van alle projecten af te gaan, dan te bekijken welk project jou het leukste/belangrijkste/meest practische en zo lijkt en dan in een hitparade van dat project iets te zeggen als "hoi ik ben nieuw, help mij, dit is mijn ICQ#/MSN-handle/whatever"

Zelluf nurd! :(

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Topicstarter
Niet schelden... :P ;)

Jaja, er staat een koetje in m'n systray nou. Is voor RC5-72, dat ging vrij gemakkelijk, kijken hoe dat gaat, daarna wellicht ECC2.

En nu 24 uur wachten en dan? Enne bedankt tot zo ver!

• My

My

Dan verschijn je op distributed.net in de stats en dan kan je je password e-mailen naar jezelf en dan kun je inloggen op dnet. Na ingelogd te hebben kun je DPC joinen!

Suc6!!

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-05 14:28
Waarom zou je nu meedoen aan RC5? Daar is op dit moment meer dan voldoende capaciteit. Het zou dus leuk zijn als je een project joind waar mensen verlegen zitten om CPU kracht.

Zo is er Folding@Home, ECC2 en nog vele anderen die om CPU kracht verlegen zitten... :)

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Topicstarter
KoeKk schreef op 18 januari 2003 @ 16:12:
Waarom zou je nu meedoen aan RC5? Daar is op dit moment meer dan voldoende capaciteit. Het zou dus leuk zijn als je een project joind waar mensen verlegen zitten om CPU kracht.

Zo is er Folding@Home, ECC2 en nog vele anderen die om CPU kracht verlegen zitten... :)
ECC2 doet ook wat... Denk ik? :)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ahum.... (hier zijn afspraken over mensen)

• My

My

martinweb.nl schreef op 18 January 2003 @ 16:35:
[...]

ECC2 doet ook wat... Denk ik? :)
Hoe bedoel je dat als ik vragen mag?

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Topicstarter
My schreef op 18 januari 2003 @ 17:21:
[...]

Hoe bedoel je dat als ik vragen mag?
Afbeeldingslocatie: http://www.martinweb.nl/space/sc1.jpg

edit: nevermind de ICQ...

[ Voor 7% gewijzigd door Martin?81 op 18-01-2003 18:16 ]

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:28
Ik zie dat je nu ECC2 hebt geinstalleerd. Als je wat meer info van de ECC2client en je voortgang etc. wilt hebben kun je het beste kiezen om ook een GUI te installeren. Da's een add-on waardoor er grafisch een aantal zaken tevoorschijn komen. Zie ook http://gilchrist.ca/jeff/ecc2GUI/

Tis echt een handig + makkelijk tooltje :)
Welkom trouwens

• _Sunnyboy_
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-01 22:23

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

Idd welkom. Ik zie dat je windows XP hebt. Dan kan je het best de ecc2 client als service installeren, en dan die GUI die MarcyDarcy hierboven noemde gebruiken om de progress in de gaten te houden :)

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life

• ColdRain
  • Laatst online: 09-05 16:31
martinweb.nl schreef op 18 January 2003 @ 14:56:
(Grappig trouwens, ik zie SETI ook staan. Paar jaar geleden ook gedaan!)
Ah .... whatever project je kiest, je parkeert binnenkort die wu'tjes van een paar jaar geleden dan toch wel bij DPC he ??? he ?? he ? :P :P (slijm slijm)

Verwijderd

ik zou geen twee projecten tegelijk aan laten staan

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

DSmarty schreef op 18 January 2003 @ 16:36:
Ahum.... (hier zijn afspraken over mensen)
Ach zolang het niet uit de hand loopt... ;)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Helaas zijn we 2 dagen geleden onze 1ste plek bij Muon kwijtgeraakt.. en lijkt het er niet op dat we deze zonder hulp weer terug kunnen pakken... ( http://muon.qik.nl )

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 15:42:

dat woordje nerds uit jouw mond :D

:9 :9 _/-\o_ 8)7 8)7
Pagina: 1