Toon posts:

???? PIII te unlocken???

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het moet toch kunnen de lock van een PIII af te krijgen, zelfs bij mob.tel (sim lock) lukt het!

Wie helpt mij??

Verwijderd

ik niet, uitzichtloos.

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

kan niet...kan al niet sinds de PII....WAKE UP AND SMELL THE COFFEE!!!!!

reserveringshouder Tesla Model 3

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Denhomer

Doh !

Tuurlijk kannet, neem je dremel en snij je processor in 2 platte delen, zoek ff uit wat er voor de multiplier dient en plak em vast.

99,99999999999999999999999% faalkans.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 00:58
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 20:44 schreef lusti het volgende:
Het moet toch kunnen de lock van een PIII af te krijgen, zelfs bij mob.tel (sim lock) lukt het![/quote]owwja, een P III en een Mobiele telefoon hebben ook veel overeenkomst ja! (telefoon = softwarematig, P III moet hardwarematig = dus niet mogelijk)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
Ik heb met laten vertellen dat een minuut of wat in de magnetron ;) wel eens wil helpen, of een halfuurtje in een stoomkoker ;) , maar ja die heb ik niet.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 21:13 schreef zeef het volgende:
Ik heb met laten vertellen dat een minuut of wat in de magnetron ;) wel eens wil helpen, of een halfuurtje in een stoomkoker ;) , maar ja die heb ik niet.[/quote]ik weet niet of dat wel zo goed is voor je magnetron.......

Verwijderd

Ik heb het met een opgeblazen PII en een oude magnetron gedaan... :):):)

zag er best kewl uit, als de p2 nog nie dood was geweest, was ie het dan wel ;) maar na 2 min was de magnetron ook dood ;)

leukleuk, computertjes martelen... groten hobby, ik word mentaal gesloopt door mijn bakkie, dus pak ik een soortgenoot fysiek terug ;)

greet,

Jasper

Verwijderd

Ik ken nog een goeie sm meesteres.

Die krijgt alles voor elkaar!!

• theXE
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 21:14
ja?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
zeef schreef op 12 november 2000 @ 21:13:
Ik heb met laten vertellen dat een minuut of wat in de magnetron ;) wel eens wil helpen, of een halfuurtje in een stoomkoker ;) , maar ja die heb ik niet.

Eerst 3 dagen in de vriezer. DAN PAS in de magnetron 8)7
Als je de vriezer vergeet, smelt hij door de electronen van de magnetron...

Verwijderd

wrom zon oud topic schoppen?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Vragen naar de bekende weg dit. Overigens wordt een overdaad aan leestekens in de topictitle nu ook niet bepaald gewaardeerd.

OMG, nu zie ik het, waarom zo'n dwaze kick met zo'n stome reply theXE :? Niet weer doen aub.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.