• skoers
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-02 08:29
He,

Ik ben erg nokia fan en dus zal mijn toekomstige telefoon ook een nokia zijn.

Wel wil ik perse een bluetooth headset voor in de auto want mijn auto maakt zo veel herrie dat een handsfree-carkit geen optie is.

Welke headset werkt prettig samen een nokia gsm (6310i) want kies ik een Ericsson heb ik begrepen dat ik hem handmatig moet laten zoeken in de gsm zelf voor gebruik ??

thanks!

happy 2023 !

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

schop naar IT

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/pics/phones/phone_models/enhancements/hdw-2_main.gif

Linkje

Free Your Hands - Free Your Life

Invest in increased efficiency, greater freedom of movement, and a major upgrade in mobile style with the Nokia Wireless Headset. This compact headset is equipped with a wireless connection, giving you hands-free control over your mobile phone without the need for obtrusive cables or wires. Designed for both looks and comfort, the earpiece fits inconspicuously in either ear, allowing you convenient and discreet access to all basic call controls-whether your phone is stashed away in your golf bag or lying on a table nearby.

In addition to freedom of movement, the Nokia Wireless Headset gives you freedom of choice. Because its wireless connection is based on the internationally recognized Bluetooth standard, the headset is compatible with a wide range of Bluetooth-equipped phones* from Nokia and other manufacturers.
* Compatible phones must support the Bluetooth 1.1 specification and Headset or Handsfree profiles.

Advanced Freedom of Movement

The Nokia Wireless Headset matches Nokia's distinct design with advanced Bluetooth technologies to offer you ingenious and easy control over calls. The Answer/End button lets you take and make calls, redial, and switch the audio back and forth between the handset and headset. A separate volume control lets you raise and lower the call volume as you move from place to place-from bedroom to boardroom, cafe to conference, or presentation to party.

Phones that support voice dialing are usually a good match for the Nokia Wireless Headset. Just activate voice dialing and then let your voice direct your call while your hands are freed. To maximize call security, the headset also supports encryption of the wireless connection for compatible phone models.

For more information on how to free your hands and your life with a Nokia Wireless Headset, please contact your local Nokia dealer.

/edit: Link toegevoegd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 17:45 ]

Verwijderd

Ik zoek ook een bluetooth headset (heb een Nokia 8910...)
Welke headset werkt prettig samen een nokia gsm (6310i) want kies ik een Ericsson heb ik begrepen dat ik hem handmatig moet laten zoeken in de gsm zelf voor gebruik ??
Wat ik begrepen heb is dat de 6310(i) altijd moet zoeken naar de headset, ook bij eentje van Nokia zelf

Verwijderd

En ik ben dus ook op zoek naar een functionele Blauwe Tand headset.

Belangrijk is dat dat ding stevig aan je oor zit, ik wil er bij wijze van spreken mee kunnen skieen, of mee mountainbiken door de jungle van Brazilie (niet dat daar GSM is, maar het gaat even om het idee).

Ik kon ik de Belcompany de Jabra Blauwe Tand uitproberen, maar ik vond die niet bepaald lekker aan m'n oor zitten.

Tevens had ik voor mezelf besloten niet meer met geld te smijten, maar om geld nuttig uit te geven, dus ik begin nu een beetje te twijfelen met de aanschaf van een BT headset. Als ik er een koop dan moet het gewoon meteen een goede zijn :)

De Jabra neem ik iig niet. Alleen vraag ik me af of de geluidskwaliteit van bijvoorbeeld een origineel Nokia (waar mijn oog uiteindelijk op is gevallen) beter is dan bijvoorbeeld een Planetronics o.i.d.

Verwijderd

de plantronic's werkt niet super met de 6310, of dat voor de i ook geldt durf ik niet te zeggen.

die Jabra BT200 werkt snel en simpel met de 6310i, de Jabra BT100 is misschien makkelijker voor in de auto omdat je die sneller aan je oor hangt.

heb zelf de 6310i met Jabra BT200 gehad. prima spull

:+

Verwijderd

Zaterdag was ik in de buurt van de Albert Cuyp in de telecomwinkels gaan navragen hoeveel die dingen nou kosten:

Ericsson BT: 200 euro
Motorola BT: 260 euro

En mijn verbazing was groot toen ik deze link zag. Een origineel Nokia BT headset voor slechts 120 euro :?

Mijn twijfel is ineens bijna 0... zodra die de 0 slaat koop ik dat ding.
Iemand ervaring met het origineel Nokia BT headsetje?

Google = _/-\o_

Verwijderd

Ik heb zelf geen goede ervaringen met de BLuetrack headset,
Hij ruist tijdens gesprekken icm. een t68i, ik ga zelf denk ik voor de Motorola... Deze komt goed uit de tests...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 15:42:
Ik heb zelf geen goede ervaringen met de BLuetrack headset,
Hij ruist tijdens gesprekken icm. een t68i, ik ga zelf denk ik voor de Motorola... Deze komt goed uit de tests...
Ik vind de Motorola alleen zo bizar duur als je die vergelijkt met de andere origineel-BT-headsetjes...

Waar heb je zoal gelezen dat hij goed uit de tests komt?

Verwijderd

Ergens op een engelse site, kan hem zo nu niet voor me halen. Ik heb wel een andere site waar een kleine review staat. Daar wordt alleen gezegt dat het geluid minder is... Daar prijzen ze de SE HBH-15 aan. Althans

vrij vertaald :)
"de Motorola is qua ergonomie beter, alleen de SE is weer met geluid en spraak beter"

dus het is maar wat je belangrijk vind...

ps de link http://www.pcmag.com/article2/0,4149,4261,00.asp sorry

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 15:52 ]

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ik had zelf de BlueTrek (http://www.bluetrek.com) besteld bij MobilePlaza...
Na wat probleempjes met het terugvinden van m'n betaling heb ik 'm vorige week donderdag binnengekregen.
Eerst een uurtje of 2 opladen, en van de 2de keer pairen werkte het met m'n 6310.
't Is een leuk ding, hij lijkt groot, maar je merkt 'm echt niet, alleen vind ik persoonlijk 't geluid 'n beetje dof...

edit:

99 euro + verzendingskosten (7.5 euro)

[ Voor 13% gewijzigd door dodge_911 op 27-01-2003 19:44 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Verwijderd

Weet iemand of er ook een bluetooth carkit bestaat? Nu heb je namelijk allemaal snoertjes van je telefoonhouder naar je unit en ook naar je microfoon. Het zou wel handig zijn als dat ook draadloos kan.. Weet iemand of deze mogelijkheid er is en zo ja wat ie kost en waar ie te verkrijgen is????

Alvast bedankt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 14:33:
Weet iemand of er ook een bluetooth carkit bestaat? Nu heb je namelijk allemaal snoertjes van je telefoonhouder naar je unit en ook naar je microfoon. Het zou wel handig zijn als dat ook draadloos kan.. Weet iemand of deze mogelijkheid er is en zo ja wat ie kost en waar ie te verkrijgen is????

Alvast bedankt.
Ja, die zijn gewoon verkrijgbaar.

Het leuke aan Blauwe Tand carkits is dat als je bijvoorbeeld een Nokia carkit koopt, dat je hier gewoon bijvoorbeeld Ericsson apparatuur op kunt gebruiken.

Prijzen weet ik niet...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 14:51 ]

Verwijderd

ben ik de enige hier die dat ding van nokia echt *ongelooflijk lelijk* vindt?
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/pics/phones/phone_models/enhancements/hdw-2_main.gifIk bedoel... dat goudkleurige samen met dat wit, dat ziet er toch niet uit!?

Ik zelf heb een t68i en ben gegaan voor de HBH-30 van sony ericsson zelf:
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/nl/images/GPD_2918_35_0_1050.jpg
Het ding was 170 euro of iets in die richting bij een vage frontjeszaak in utrecht. Hij werkt op zich goed, maar de beloofde 10 meter bereik heeft hij niet als er objecten in de weg zitten. Voor in de auto (waar ik hem voor gekocht heb) voldoet hij echter uitstekend...

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:26
Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 15:39:

En mijn verbazing was groot toen ik deze link zag. Een origineel Nokia BT headset voor slechts 120 euro :?

Mijn twijfel is ineens bijna 0... zodra die de 0 slaat koop ik dat ding.
Iemand ervaring met het origineel Nokia BT headsetje?

Google = _/-\o_
Even een vraagje tussendoor omdat ik te lui ben om te zoeken.

Doet ie het ook bij de 7650 dat iemand weet?

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

Verwijderd

WorkForce schreef op 28 January 2003 @ 15:12:
[...]

Nee. De 7650 ondersteunt geen Bluetooth Audio functies.

Wel Bluetooth datafuncties :Y)

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

WorkForce schreef op 28 januari 2003 @ 15:12:
[...]

Nee, de 7650 ondersteunt geen audio over bluetooth. Helaas!. Ben nu dan ook wel een beetje an het wachten op de p800 of een waardige Nokia opvolger. 3650 wil ik niet proberen ook al overtreft hij de 7650 qua bluetooth en geheugen.

Nokia heeft jammer genoeg niet echt veel toestellen met bluetooth die echt de moeite waard zijn. Ben dan ook benieuwd naar de p[volger van de 9210, die zal het moeten hebben en ook nog eens flink veel meer om te concurreren met de 7650 en de p800.

Bennie gek, ben een koe!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:26
Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 15:15:
[...]
Nee. De 7650 ondersteunt geen Bluetooth Audio functies.

Wel Bluetooth datafuncties :Y)
_/-\o_ Thank you.. scheelt me weer zoeken of kopen en er dan achterkomen dat het niet werkt..

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
ik heb ook de bluetrek headset
voor de prijs (99 euro bij mobileplaza, vooruitbetaald, geen verzendkosten) ben ik er tevreden over

hij zit lekker, bereik is ok, alleen het geluid is niet geweldig, maar goed genoeg..

Verwijderd

maar is die nokia bluetooth set reeds leverbaar?? Op de site van nokia staat nog altijd...verwachtende??
Pagina: 1