Wat dingen weggehaalt en toegevoegt
[ik heb intresse in]
[Mail&hometown]
[list]
• Ik Woon In Tegelen (gemeente venlo) Ben niet mobiel te bereiken op:
• pl4y0r (at) planet.nl (mail)
• drgreentump (at) hotmail.com (msn)
• 161794682 (icq)
[ik heb intresse in]
- [b][Behuizing][/b]
- Een degelijke atx kast is welkom
(liefst big tower)
[Geheugen] - 128+ ddr266 Geheugen
- 128+ pc133 Geheugen
[Videokaarten] - GeForce 256 DDR AGP/Voodoo3 AGP of hoger Heb hem vrij hard nodig en het MOET agp zijn
[Monitor] - 17" monitor(of groter), als het beeld ok is ben ik tevreden
[Hardeschijven] - IDE Hdd's van 10 gb of groter, en SCSI UW-2 hdd's van 4,3 gb of groter
[Waterkoeling] - Bied maar
bijna alles is welkom dus
[Overige] - Euro's, maar ik ruil liever
- [b][Moederborden&cpu's][/b]
- Asus A7V(met VIA KT133(let op geen + of A dus alleen 100mhz fsb cpu's)(ff testen of ie werkt
- Asus p2l97(slot1), ik weet niet zeker of deze werkt en heb ook geen cpu om te testen.(als je hem komt ophalen kan je hem hier testen anders moet je hem terug sturen)(wat de gek ervoor geeft)*
- Naamloos MBO Slot1/Socket 370(GEEN Dual mbo, voor de rest zelfde verhaal als met de asus hierboven(wat de gek ervoor geeft)*
- ?? AT moederbord met 2*dimm(sd-ram dus) en 4*simm(edo ram dus) Slot1, inclusief PII266
[SCSI spul] - 2* 1,3 GB SCSI schijven(50 pins) deze zaten bij een oude server die ik heb geruilt , ze werken zover ik weet nog maar ze zijn enorm groot(groter als cd-rom slotje
) en make mij iets teveel herrie(straaljagers dus )
- Adaptec AHA 1505(d8 ik) ook ISA allees is deze niet bootalble (wel 50 pins)
[Netwerk] - 2 PCI 10/100 Mbit Nic's (utp) merk enzo geef ik wel als je dr omvraagt
[Overig] - een PK-OC7 'golden socket' om de multiplier instellingen van (gelockte) Socket A CPUs te wijzigen, al ondersteunt het mobo dat niet)
- een hele kabelmeuk
- Niet veel Eurotjes meer
- nog veeel meer.. meel daarvoor even heb geen zin om alles uit te zoeken en ben vergeet achtig.
[Mail&hometown]
[list]
• Ik Woon In Tegelen (gemeente venlo) Ben niet mobiel te bereiken op:
• pl4y0r (at) planet.nl (mail)
• drgreentump (at) hotmail.com (msn)
• 161794682 (icq)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 22:42 ]