Toon posts:

win xp. kan niet afsluiten ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ff een vraagje, ik heb win xp prof. en nu krijg ik als ik op aflsuiten doe dat de computer opnieuw opstart i.p.v. afsluit.............en helaas als ik op opnieuw opstarten druk gaat ie NIET afsluiten |:(

ik heb geen flauw idee hoe dit kan.....iemand ?

Verwijderd

http://arethusa.tweakers.net/~acm/omega/omega?
Misschien heb je hier iets aan.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 10:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
hms had de search al gebruikt....kwam niks nuttigs uit

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 08:43

Bergen

Spellingscontroleur

Zelfde probleem bij m'n ouders thuis...

Laatste BIOS, Windows 2000 met alle updates, heel vreemd probleem... We drukken em dus altijd uit zodra hij aan z'n volgende boot begint. Kweet zo uit m'n hoofd niet wat voor mamaplank er in zit.

Verwijderd

Topicstarter
grr das kut:) ben dus bang dat ik format moet gaan doen.....heb ook de laatste bios en alle updates...en druk hem nu ook maar uit als hij met reboot begint maar het is wel zwaar irritant

Verwijderd

Heb je Easy CD creator erop staan ofzow? mn neef had datzelfde probleem daar toen namelijk ook mee. Sluit je hem af en hij reboot gewoon. Als je die erop hebt staan gewoon ff updaten en je probleem is pleite.

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Kijk eens in dit topic als oplossing was het shutdown supplement. Misschien helpt het. Suc6

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 08:43

Bergen

Spellingscontroleur

Wat voor moederbord heb je?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 10:47:
hms had de search al gebruikt....kwam niks nuttigs uit

Daar hebben wij toch niets aan? Waarop heb je gezocht?

Kijk ook eens in de WOS FAQ, daar staat ook e.e.a. mbt afsluitproblemen van XP.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Ik heb ditzelfde probleem een tijdje terug bij een kennis van een kennis gezien (je kent het wel he: "Zeg, jij hebt toch verstand van computers...", maar dat terzijde).

Bleek dat XP bij het afsluiten een foutmelding kreeg (BSOD), en omdat er bij hem ingesteld stond dat ie bij BSOD's automatisch moest rebooten... Juist, toen ik dat uitschakelde ging de PC niet meer opnieuw opstarten bij het afsluiten maar gaf netjes een blauw scherm (STOP ERROR).
Ik heb dat helaas niet op kunnen lossen voor hem, maar kijk eens of dat bij jou ook zo ingesteld staat.

System Properties -> Advanced -> Startup and Recovery -> Settings.
Bij "System Failure" kun je "Automatically restart" aan en uit zetten.
Pagina: 1