Toon posts:

nieuwe drivers in XP

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb net win98se geupgrade naar winXp pro, en ben nu wat nieuwe drivers aan het downen. Toen ik nog win98se draaide maakte ik gebruik van de 41.09 detonator drivers. Voor winxp heb ik nu de nieuwe drivers, maar nu lees ik overal dat ik de oude niet kan "destroyen" omdat winxp nog niet wordt ondersteund. Hoe kan ik het 't beste aanpakken?

Verwijderd

Geen ondersteuning van nVidia voor Windows XP? De oude drivers zijn waarschijnlijk al gedeactiveerd, omdat XP simpelweg niet met de 98 drivers overweg kan. Ik zou proberen de nieuwe er gewoon overheen te zetten!

BTW, als ik jou was zo ik gewoon m'n belangrijkste files backuppen en XP er clean opzetten!

Verwijderd

Topicstarter
I'll keep that in mind :D

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-08 22:21

amahusu

taking over the world!

heb je het al met detonatordestroyer geprobeerd?

staat op www.guru3d.com

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Verwijderd

Topicstarter
Destroyer werkte dus niet, maar ik heb nu de nieuwste asus drivers van mijn videokaart (v7100) geinstalleerd en pakte ruim 50 3dmarks erbij tov van mijn win98se configuratie MET detonator drivers. Ik heb nu ook de 41.09 detonator drivers voor xp "klaarliggen". Zou ik hier nog wat mee winnen?

Verwijderd

Er zijn ook wel destroyers die wel met XP werken, er zijn genoeg op Google te vinden. Ben de link nu helaas ff kwijt, net geformat.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je net een nieuw OS hebt geinstalleerd kan je gewoon de nieuwste drivers installeren, WinXP kan toch niets met de oude Win98 drivers :)

Had je btw ook wel met de search/beetje logisch nadenken kunnen bedenken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.