[W2k Server] reboot tijdens starten win2000

Pagina: 1
Acties:

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 20:30
Nadat ik op een AMD 1Gig win2000 server had geinstaleerd en heb overgezet op een andere schijf doormiddel van image. Probeer ik deze te starten op een P133 met 32mb ram. Alles gaat goed alleen als het grijze vol is herstart de computer. wat kan ik hieraan doen ?

Verwijderd

herinstallatie middels W2KS CD.

Je bent overgestapt van AMD/VIA(?) naar Intel, man!
Natuurlijk kan zo''n image daar niets mee!

Volgens mij is er geen andere mogelijkheid dan de oude config te overschrijven, anders blijf je met conflicten zitten waar W2KS niets mee kan. Ook een herstelprocedure (wel aan te raden trouwens) zal hier weinig baat hebben.

• ransbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:42
en bovendien w2kserver met 32mb?
Zie M$....

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
ransbal schreef op 18 January 2003 @ 08:25:
en bovendien w2kserver met 32mb?
Zie M$....
wat aanpassingen aan de txtsetup.sif en je kan ook met 32mb ram windows 2000 server draaien

onlangs nog gedaan op een p200mmx met 32mb :z

A wise man's life is based around fuck you

• ransbal
zwelgje schreef op 18 January 2003 @ 08:58:
[...]

wat aanpassingen aan de txtsetup.sif en je kan ook met 32mb ram windows 2000 server draaien

onlangs nog gedaan op een p200mmx met 32mb :z
en het nut daarvan? w2kserver met 32mb?
Wel geinig overigens dat het kan, beetje rommelen met de sysreq's :)

• Zwelgje
ransbal schreef op 18 January 2003 @ 09:02:
[...]

en het nut daarvan? w2kserver met 32mb?
Wel geinig overigens dat het kan, beetje rommelen met de sysreq's :)
router :?

• ransbal
tja....
Ik weet het niet maar volgens mij zijn er os'sen die betere routerfunctionaliteiten hebben + extra's, gemakkelijker en veiliger zijn en ook nog een keer mindere eisen aan de hardware stellen :+

volledig offtopic, maar ik denk dat de topicstarter ondertussen wel weet wat te doen ;)

• Zwelgje
ransbal schreef op 18 January 2003 @ 09:47:
[...]

tja....
Ik weet het niet maar volgens mij zijn er os'sen die betere routerfunctionaliteiten hebben + extra's, gemakkelijker en veiliger zijn en ook nog een keer mindere eisen aan de hardware stellen :+

volledig offtopic, maar ik denk dat de topicstarter ondertussen wel weet wat te doen ;)
weet ik maar het was maar voor een klein testje, puur om te kijken of het functioneerde (als router heb ik gewoon een 'echte' router staan :) scheelt me ook weer stroom :P

Verwijderd

Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

Het bedrijf waar Steve Ballmer CEO is heet Microsoft en kort je af met MS. Termen als M$ en Mickeysoft zijn enkel kinderachtige verbasteringen en voegen niets toe. Dus ajb niet doen. Ditzelfde geldt ook voor Linsux etc. Een gefundeerde discussie over pro en cons mag natuurlijk, maar dit is enkel flamen.

Niet meer doen dus aub.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 11:38 ]

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 20:30
ik wou deze pc gebruiken als server bij mij thuis voor 3 andere pc's en een webserver maar zoals ik lees kan dit bijna niet. wat zijn dan de opties wat betreft een ander besturingsysteem of wat is een minimum om win2000 server te laten draaien op mijn wensen

er zit ook mxstream internet op de server om dit in linux voor elkaar te rkijgen lijkt me erg moeilijk ofniet ?

[ Voor 20% gewijzigd door rewind. op 18-01-2003 12:37 ]

• Zwelgje
Stoney187 schreef op 18 januari 2003 @ 12:36:
ik wou deze pc gebruiken als server bij mij thuis voor 3 andere pc's en een webserver maar zoals ik lees kan dit bijna niet. wat zijn dan de opties wat betreft een ander besturingsysteem of wat is een minimum om win2000 server te laten draaien op mijn wensen

er zit ook mxstream internet op de server om dit in linux voor elkaar te rkijgen lijkt me erg moeilijk ofniet ?
wat let je om er windows NT 4.0 Workstation op te zetten? dat draait prima met 32mb en je kan er ook winroute op zetten

uiteraard is linux de betere keuze (www.smoothwall.org mischien iets voor je?)

Pagina: 1