The Junkyard (ouwe audio)

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Topicstarter
NEEN DIT IS GEEN OPSOMMINGS THREAD ( ff tegen de modjes ;) )
Vond het gewoon een leuke thread , zie hier nu al zoveel mensen voorbijkomen met oude hifi spullen , waarom houden jullie zo iets bij ?
Wat doe je er mee ?
Wat heb je zoal staan ?

Misschien zitten er zelfs verzamelaars hierzo op het forum ?

Ikzelf hou alles wat ik krijg/goedkoop kan kopen van oude hifi bij op mijn junkyard ( vandaar de topic naam ) .. ik zal morgen eens een fotootje maken .. fotootjes posten is ook leuk , doen dus !

En als er een verhaaltje achter een onderdeel zit , vertellen is de boodschap !

Als het (weer) geen gepaste topic is , mag het slotje erop , maar vond het wel leuk !

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Het enige oude wat ik hier heb staan is een bandrecorder van Akai, de GX-210D, maar als ik eerlijk moet zijn staat die hier maar wat stof te vreten..
Ik kan me eigenlijk echt geen geldige reden verzinnen om hem te gebruiken, alle muziek die ik op band heb staan, heb ik vast en zeker ook op mp3..

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
ik heb zelf 2 altec lansing speakers en bijbehorende speakers in restauratie, bovendien heb ik 2 4 ohm telefunken speakers en een marantz 2238 (of 2236) versterker uit ongeveer 1976 die het uitermate goed doen,

me vriendin heeft op der kamer 2 ouwe warfdale speakers aan een ouwe phillips tuner versterker waarvan alleen de tuner stuk is, en ga zo maar door,

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:18
Mijn bijdrage:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Philips%20radio.JPG
Een hele oude Philips Radio die ik via een omweg van mijn opa heb gekregen die hem weer van Philips heeft gekregen vanwege een jubileum oid!
Specs zijn bij mij helaas niet bekend.
Hij doet het nog wel! (toen maakte Philips nog echte degelijke spullen)

Mijn Flickr; Sony A7iii

• TomSwinnen

TomSwinnen

Topicstarter
wow , wat een lekker oud beestje .. philips is idd i.p.v van wijzer te worden op gebied van hifi , zijn ze dommer geworden en meer belust op tze money als iets anders .. ze maken wel nog goeie dvd spelers , dus ik vergeef het ze :-)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• ikmattie
Oh ja, je kunt hem ook inschuiven, met een handvat wat dan tevoorschijn komt!
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Philips%20radio2.JPG

Mijn Flickr; Sony A7iii

• TomSwinnen

TomSwinnen

Topicstarter
wow cool ding !
heb nog zo een draagbare ( JA DRAAGBAAR :o ) platenspeler gehad van philps .. heb hem spijtig genoeg verkocht .. was een rood dingetje , speelde nog perfect grote en kleine LP's , en was voor draagbaar te zijn een zwaar geval.. had hem destijds voor 2.5 € gekocht :D

• ikmattie
TomSwinnen schreef op 19 januari 2003 @ 00:42:
wow cool ding !
heb nog zo een draagbare ( JA DRAAGBAAR :o ) platenspeler gehad van philps .. heb hem spijtig genoeg verkocht .. was een rood dingetje , speelde nog perfect grote en kleine LP's , en was voor draagbaar te zijn een zwaar geval.. had hem destijds voor 2.5 € gekocht :D
Zonde eigenlijk dat we dat soort dingen verkopen, terwijl je weet dat er misschien over een jaar of tien een topic over wordt geopend....

Mijn Flickr; Sony A7iii

• Dawai
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 23:56

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

Een Philips N4504 (© 197x) onder de TV staan, wordt nog elk jaar rond kerstdag gebruikt voor een ouwe tape met kerstmuziek :p

http://www.mfbfreaks.com/n4504.htm

Verder nog een Grundig "stereo" (radio en platenspeler) in kastformaat, nog een ouwe draagbare bandrecorder die ik nu even niet terugvind, en als top of the bill, een extreem oude platenspeler (zo'n model met hoorn) :o Spijtig genoeg geen webcam ;(

Zo'n dingen verkoop je gewoon niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Dawai op 19-01-2003 01:03 ]

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

1 van m'n oudste apparaten, werkt nog goed

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~barf209/MVC-766F.JPG

[ Voor 35% gewijzigd door Sponz op 19-01-2003 01:31 ]

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:41

Klippy

Still Game

TomSwinnen schreef op 19 januari 2003 @ 00:42:
wow cool ding !
hhm nu je het zegt...
Ik had volgens mij precies dezelfde voor 5 gulden gekocht :D

Volgens mij heeft pa hem weggegooit ;(

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

m'n pa heeft nog een oude platenspeler in een koffer. zeker meer dan 40 jaar oud.
speelt 78 toeren platen.

hij doet het nog wel. al is de kwaliteit niet meer geweldig.

helaas geen foto.
heb geen digicam :X

en waarom me vader hem nog heeft?
tja, hij heeft het van zijn pleegvader gekregen.
doet er niets mee. ligt stof te verzamelen op zolder.
maar weg gooien wil hij niet.

[ Voor 30% gewijzigd door job op 19-01-2003 01:38 ]

• Ruidasilva
  • Niet online

Ruidasilva

Funky & Creative

Ik heb twee radio's van m'n opa gehad eentje van voor de oorlog uit 1953 en eentje uit de jaren zestig van de vorige eeuw......

De foto's zijn Clickable ;)

De Philips Radio uit 1953 met oog om het geluid scherp te stellen, werkt allemaal nog perfect!!!

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/rvos5/tweakers/Philips1930.jpg

De Philips radio uit 1965 met Cassetedeck.....

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/rvos5/tweakers/Philips1965.jpg

Als jullie meer foto's van deze twee apparaten willen zien, moeten jullie maar roepen, dan maak ik er nog wel een paar :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Ruidasilva op 19-01-2003 14:44 ]

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!

• Sponz
  • Niet online

Sponz

Ruidasilva schreef op 19 January 2003 @ 11:10:

De Philips Radio uit 1930 met oog om het geluid scherp te stellen, werkt allemaal nog perfect!!!
Volgens mij was er in 1930 nog geen FM, ik denk eerder dat ie ergens rond 1950 is gemaakt. Wat is het type nummer?

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ik heb nog een aantal tapedecks staan ....

Wij hebben vroeger in de woonkamer altijd een Revox B77 gehad:

Afbeeldingslocatie: http://www.tonbandhobby.de/b-77.jpg

Vond ik een erg mooi ding altijd :)
Toen heb ik een keer van m'n buurjongen een oude mono bandrecorder gehad, nam ik toen wel eens wat zut mee op van de radio enzo.

Later van m'n opa een Akai GX-4400D gekregen, ook veel mee opgenomen.
Deze is later kapot gegaan, lagers in de motor liepen aan, was geen beginnen aan om die nog te repareren.

Weer later van mijn andere opa een 4000DS-MKII gekregen in het zwart, was ook zo goed als rijp voor de sloop.

Van iemand anders nog een Akai 4000DS gekregen, die het wel deed, ook nog een tijdje gebruikt.
Verder heb ik nog een hele oude Revox A77 gehad die later ook kapot is gegaan, probleem met de bandsnelheid.

Toen heb ik via marktplaats een Akai GX-215D opgehaald:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/fasi/zooi/gx-215d.jpg

Deze had problemen met opname en met de snelheid, toen heb ik via internet iemand leren kennen die hem nu helemaal in originele staat aan het terugbrengen is.
In de tussentijd heb ik daarom deze in bruikleen, gerepareerd tot aan complete nieuwstaat, op wat kleine krasjes na (GX-210D):

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/fasi/zooi/gx-210d.jpg

Daarnaast heb ik ook nog een Sony TC 630 gehad:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/fasi/zooi/tc630.jpg

En ik heb nog ergens een Akai 4000DS-MKII maar dan in het zilver ipv. zwart,
nog een oude Akai M-8 stereo buizenbandrecorder, en bij mijn vader thuis nog een Sony TC-366 in goede staat.

Plaatje van de GX-4400D en de 4000DS:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/fasi/zooi/gx-4400d.jpg

Die GX-210D staat hier gewoon aangesloten, kan er mee opnemen en afspelen, en dat doe ik er dus ook mee, voornamelijk alleen afspelen van oude banden.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Ruidasilva
  • Niet online

Ruidasilva

Funky & Creative

Sponz schreef op 19 January 2003 @ 12:50:
[...]

Volgens mij was er in 1930 nog geen FM, ik denk eerder dat ie ergens rond 1950 is gemaakt. Wat is het type nummer?
Het kan ook niet eigenlijk, want m'n opa is van 1922 op z'n achste heeft hij niet zo'n radio gekocht 8)7.............

Ik heb hem net gebeld en hij zei dat hij hem net na de oorlog heeft gekocht, hij weet niet precies wanneer!

Het is type-nr BX-631A

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!

• Sponz
  • Niet online

Sponz

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
owjah ik heb hier in hui nog een reetteoude bandrecorder

Verwijderd

pioneer sa-9800 en sa-8800 versterker
en dual cs 604 platenspeler

Afbeeldingslocatie: http://djsoucek.webpark.cz/f_pioneer_sa_9800.jpg

Afbeeldingslocatie: http://djsoucek.webpark.cz/f_pioneer_sa_8800.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.compassnet.com/concept/tables/604.jpg
deze maar dan zwart

omdat het 2 klassiekers zijn, worden veel waard. zijn ze nu al.
zijn gewoon technisch beter gemaakt, dan t spul wat tegenwoordig wordt gemaakt.

en het belangrijkste, mijn platenspeler is erop aangesloten. en met behulp van 2 draaiknoppen kun je precies de juiste instelling instellen voor de platenspeler cartridge.

en de platen speler wordt zelfs gebruikt door audiofielen om versterkers tegenwoordig te testen op hun eigenschappen

http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=

kijk maar es op google

• Verdicampo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:30
Et oudste wat ik hier heb staan is een JVC R-X40 receiver. doet het nog redelijk, alleen de eerste 20 min dattie aan staat het ene kanaal harder dan het andere. De versterker trekt 400 W van et lichtnet, staat achterop....

Verwijderd

dream on mightyspawn

• dreeke

dreeke

outdated icon

Het ziet er niet uit alsof het veel waard is op de pics, maar vergis je niet in de kwaliteit die 'oude zooi' kan hebben.

Omdat sommige apparaten, die kwalitatief erg goed zijn, steeds meer verloren gaan (worden weggegooid, gaan kapot) worden ze op een bepaald moment meer waard.

Zie bovenstaand geposte tapedecks. Er zijn momenteel al tapedecks die als tweedehands meer opleveren dan de nieuwprijs. Soms nog defect ook.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb deze nog staan:

Afbeeldingslocatie: http://wiljedatikinjemond.com/stuff/b5x14a.jpg
Philips B5X14a

Alle buizen zijn nog in orde en er komt erg lekker geluid uit, maarja gebruik hem eigenlijk nooit. Hij staat trouwens ook op marktplaats.nl :)

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

Xanax959

relax...

Wat oud spul wat ik vaak gebruik:

Luxman DZ-03 cd speler met buizentrap,
Sony TC 366 bandrecorder, destijds gekocht door mijn ouders als het nieuwste van het nieuwste, in 1970.
Philips N5846 direct drive cassette deck uit de jaren '80 (véél knopjes :) )
Twee grote ouwe Wharfedale boxen uit de jaren '70 (Glendale 3 XP)

Het oudste wat ik heb is een Philips 750A buisradio, zie linkjes hieronder. (1937)
Ik moet alleen nog aan andere buizen zien te komen...
http://home.hccnet.nl/k.dereus/collectie.htm
http://home.hccnet.nl/k.dereus/JPGgroot/Philips750a.jpg

Verder nog meer buisradio's, 5x Blaupunkt jaren '50 en een Telefunken.

Leuk opsomtopic trouwens :)

Atari portfolio Dos 2.11

Verwijderd

sommige "oude" speakers worden nog steeds gemaakt..zo als de mijne...

Afbeeldingslocatie: http://www.klipsch.com/images/productmedia/medium/17_medium.jpg

worden al 40 jaar gebouwd...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 21:14 ]

• Lex_van_H
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Ruidasilva schreef op 19 January 2003 @ 11:10:

De Philips radio uit 1965 met Cassetedeck.....

[afbeelding]

Als jullie meer foto's van deze twee apparaten willen zien, moeten jullie maar roepen, dan maak ik er nog wel een paar :*)
He, die herken ik. Staat hier in de versie zonder cassette onder mijn bureau als versterker voor mijn rear-speakers. En die speakers dat zijn de originele die er bij hoorden :P
Doet het allemaal nog op een enkel lampje na.

Weet nog steeds niks.....

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 11:09

nrg

Ik heb hier nog een Lenco Switserland receiver staan, een oud JVC cassettedeck (niet extreem oud, maar wel oud ;)) en een Dual platenspeler. Zou best de 604 kunnen zijn.

Kan alle typenummer nu niet checken, alles zit in dozen omdat de zolder leegmoest :D

Oh, en nog een of ander vaag apparaat wat m'n pa ooit heeft gekregen. Is een radio, cassettespeler en een klein zwart-wit tv'tje inéén :D
Portable uiteraard, gevoed door zo'n 8 batterijen (van die extreem dikke dingen die vaak ook in elektrische RC auto's gaan).

[ Voor 16% gewijzigd door nrg op 20-01-2003 23:31 ]

Verwijderd

dreeke schreef op 20 januari 2003 @ 17:59:

[...]

Het ziet er niet uit alsof het veel waard is op de pics, maar vergis je niet in de kwaliteit die 'oude zooi' kan hebben.

Omdat sommige apparaten, die kwalitatief erg goed zijn, steeds meer verloren gaan (worden weggegooid, gaan kapot) worden ze op een bepaald moment meer waard.

Zie bovenstaand geposte tapedecks. Er zijn momenteel al tapedecks die als tweedehands meer opleveren dan de nieuwprijs. Soms nog defect ook.
klopt

zoek maar eens op ebay na die 2 versterkers, bieden ze tussen de 300 en 500 dollar voor. als die met doos,handleiding,service manual wordt geleverd zelfs meer.

Verwijderd

da's dus niet echt veel...

Verwijderd

wel als je kijkt na de nieuwprijs van dat materiaal toen der tijd, rond 1977

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 15:35
Ik heb hier nog een Dual versterker staan ja lees het goed een dual versterker.
Geloof uit 1965 of zo .
2x12 watt music power
2x9 normal

Ik heb nu een cyrus one ik weet niet hoe oud hij is maar ik geloof wel aardig oud.

[ Voor 17% gewijzigd door Jaguar_e op 21-01-2003 23:53 ]

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

• dreeke

dreeke

outdated icon

Dat is meer dan je voor je nieuwe Sony® of Philips® minisetje krijgt.

Het leuke van die oude 'rotzooi' is ook nog dat het bijna niet stuk gaat. Hoogstens een kapotte condensator ofzo. Prak je er gewoon een nieuwe in en hij speelt weer 20 jaar.

Die consumentenapparaten die je bij Modern en co haalt mag je al van geluk spreken als na 5 jaar alles nog naar behoren werkt.

Overigens hier nog een buizenbandrecorder uit 1962 staan. Het enige dat er aan mankeert is dat er 1 knop is afgebroken. Voor de rest nooit wat aan gedaan, draait als een zonnetje, meer dan 40 jaar oud.

[ Voor 17% gewijzigd door dreeke op 22-01-2003 00:44 ]

Verwijderd

kijk dreeke snapt tenminste waar ik t over heb

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

* Kaj. heeft het volgende staan: (typenummers moet ik jullie even schuldig blijven; het staat niet allemaal bij mij thuis, aangezien ik ook m'n kont nog moet kunnen keren)
- Vier Akai cassettedecks, waarvan twee autoreverse en drie met elektronische bediening.
- Twee Akai bandrecorders, beide autoreverse en eentje met elektronische bediening.
- Een Thorens platenspeler.
- Een Akai versterker die dankzij een kapotte versterkermodule dienst doet als RIAA-correctieversterker en voet voor bovengenoemde platenspeler.
- Een Philips CD 100 cd-speler.
- Een JVC 8-track recorder.
- Een Kenwood equalizer/analyzer met reverb.
- Een zelfgebouwde voor/verdeelversterker met elektronische bediening.
- Een Akai digitale tuner (gemodificeerd)
- Een paar Philips Motional Feedback drie-weg luidsprekers.

En dan gaan we naar het nieuwere spul:

- Een NAD Dolby-ProLogic decoder.
- Een Sony cd-speler.
- Een Sony md-recorder.
- Een Rotel eindversterker.
- Een Amplimo subwooferversterker.
- Een Technics subwoofer
- Een luidspreker-met-baskast uit een Philips TV als centerluidspreker.
En op dit moment doen wat autospeakers dienst als surroundluidsprekers. Komt wel in orde als ik wat groter kan gaan wonen. :P

Oh ja; alles functioneert nog. :Y)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 15:26:
kijk dreeke snapt tenminste waar ik t over heb
bij een klasse draaitafel van tig jaar geleden waar liefhebbers nog steeds voor warmlopen(ook de audiofielen) denk ik meer aan Garrard 301 en 401 en Thorens 124....

Verwijderd

je zegt t zelf al denk ik

:P

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Bigs schreef op 20 January 2003 @ 18:06:
Ik heb deze nog staan:

Philips B5X14a

Alle buizen zijn nog in orde en er komt erg lekker geluid uit, maarja gebruik hem eigenlijk nooit. Hij staat trouwens ook op marktplaats.nl :)
Tjee die had mijn opa (zaliger) nog staan...geen idee wat daar ooit mee gebeurd is, volgens mij staat ie nu ergens bij familie in de schuur ofzo...zou eigenlijk wel zonde zijn

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 21:05:

[afbeelding]

Heb jij Klipsch La Scala? Dat is niet mis, waar stuur je ze mee aan?

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• Hydraulik-Phunk
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Wat een leuk topic is dit :D Ik zal nog wel eens even pics schieten als ik de cam van mn werk heb.

Ik ben in ieder geval al een bandrecorder, amp, en een oude philips tuner tegengekomen die ik ook heb.
Verder heb ik nog 2 oude buizenradio's uit de fifties, dual en akai draaitafels..harman/kardon amp van 1970, tandberg monitoren in jamo behuizing etc.

Zal 't allemaal ff fotograferen als ik er weer aan denk *D

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Duck-Twacy schreef op 22 januari 2003 @ 18:48:
[...]

Heb jij Klipsch La Scala? Dat is niet mis, waar stuur je ze mee aan?
hehe..helaas geen geld..dus nog steeds met m'n Tandberg 3036A... :(

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Lol kzal toch is in de berging kijken volgens mij heb ik daar nog een Gerard draaitafel, en een akai cd speler jawel de CD1 de allereerste van akai uit 1982, een echte voorlader kzal morgen ff een pic maken.
O ja alles in nieuwstaat en werkend :)

• Duck-Twacy

Duck-Twacy

I'm hit!

Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 01:06:
[...]

hehe..helaas geen geld..dus nog steeds met m'n Tandberg 3036A... :(
Wat is daar mis mee?
http://www.tandberg-hifi....serie3000_tpa3036amk2.htm
http://www.nrhf.no/t-TPA-3036A.html

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Ehm..nou heb nog een Onkyo A-9511 staan doe er verder niets mee

Verwijderd

:) tuurlijk is het een leuke amp, maar kan niet tippen aan de speakers...een mooie buizenbak zou beter "staan"...

Verwijderd

Kaj. schreef op 22 januari 2003 @ 15:46:
...- Een paar Philips Motional Feedback drie-weg luidsprekers.
Welk type ? En je wil ze vast nie kwijt ?
:)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Type weet ik niet uit m'n hoofd, maar nee, ik wil ze niet kwijt. :) Heb ook nog de bijbehorende voorversterker-in-fake-19"-formaat, maar die staat bij m'n moeder. :P

• MoZe
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:06
Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 21:05:

[afbeelding]

Zien er wel stoer uit. Meer info?

edit: Klipsch La Scala dus. kga ff googlen/

[ Voor 9% gewijzigd door MoZe op 23-01-2003 14:02 ]

VAO: K'nex Big Ball Factory 63045

• Hydraulik-Phunk
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

He nog iets he, heeft iemand een site oid met afbeeldingen van oude Tandberg monitoren ?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Duck-Twacy

Duck-Twacy

I'm hit!

Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 13:34:
[...]

:) tuurlijk is het een leuke amp, maar kan niet tippen aan de speakers...een mooie buizenbak zou beter "staan"...
Dat is waar, met 100 dB/watt is een 10 watt SET al meer dan genoeg. Ik heb wel eens gelezen dat een Klipsch je alle gebreken van de electronica laat horen.
Neem aan dat je hier wel eens rondkijkt

Verwijderd

Duck-Twacy schreef op 23 January 2003 @ 16:46:
[...]

Dat is waar, met 100 dB/watt is een 10 watt SET al meer dan genoeg. Ik heb wel eens gelezen dat een Klipsch je alle gebreken van de electronica laat horen.
Neem aan dat je hier wel eens rondkijkt
maak daar maar 104 db/watt van.....

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

dreeke schreef op 19 januari 2003 @ 13:32:
Ik heb nog een aantal tapedecks staan ....
Afbeeldingslocatie: http://www.tonbandhobby.de/b-77.jpg

:D Mijn pa heeft PRECIES hetzelfde model staan :)

Daar aankomen staat hier in huis gelijk aan je eigen doodvonnis tekenen zeg maar :P
Pagina: 1