Help: Wizard dig. camera werkt niet meer?

Pagina: 1
Acties:

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ok, ik heb toch wel overal gezocht, maar kon hier niets op vinden.

Wanneer ik mijn camera (sony P7, maar dat maakt niet uit) aansluit op m'n pc (met windows XP) dan verschijn keurig de wizard scanner en camera.

Echter, alleen de keuzes Map openen en bestanden weergeven en geen actie ondernemen werken bij mij...
Dus ik kan niet printen, een diavoorstelling maken en (het belangrijkste voor mij) ik kan de afbeeldingen niet automatisch naar een map kopiëren.

Dan stop het programma gewoon zonder enige melding.
Ik weet dat het programma wiaacmgr.exe heet in de map C:\windows\system32 maar verder heb ik er geen verstand van.

Is het programma nog ergens vandaan te halen (ik heb geen XP cd bij mijn pc gekregen) of moet ik het ergens anders inzoeken?

Verwijderd

wiaacmgr.exe is idd een zooi dll's die zorgt voor die wizard en de installatie daarvan

heb je WinXP SP1 al geprobeerd :?

• readytoflow
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 01:19:
wiaacmgr.exe is idd een zooi dll's die zorgt voor die wizard en de installatie daarvan

heb je WinXP SP1 al geprobeerd :?
Bedankt!
Ik had SP1 al geïinstalleerd, maar nu nog eens en de wizard werkt weer! :-)
(m'n windows geluiden nog steeds niet, maar daar kom ik ooit nog wel eens uit!)

Verwijderd

mooi dat het werkt ;)

windows geluiden misschien verkloot door geen selectie van filenames in sound and audio properties (tabblad sounds) :?

• readytoflow
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 02:07:
mooi dat het werkt ;)

windows geluiden misschien verkloot door geen selectie van filenames in sound and audio properties (tabblad sounds) :?
Nee, daar staan de files wel en hij "speelt" ze ook af, alleen hoor ik ze niet.
Als ik met geluidseffectenbeheer mijn speakers test, dan doen alleen de 2 achterste speakers het. maar het gekke is dat deze volgens de computer en aansluitingen achterste speakers nu ineens de voorste zijn?
Het zijn creative labs 4.1 speakers.
Wanneer ik m'n tv/radio tuner aanzet, dan komt er wel geluid uit alle 4 de speakers...
Dus alleen de windows geluiden speelt hij niet af...
Gebruikt windows daar misschien alleen de voorste speakers voor? Maar waarom doen deze het dan nu niet meer?
Ik ben ook teruggegaan naar een herstelpunt, maar zelfs dan doen ze het ook niet meer? Begin het nu toch echt niet meer te snappen...

• readytoflow
  • Niet online
readytoflow schreef op 18 January 2003 @ 02:23:
[...]

Nee, daar staan de files wel en hij "speelt" ze ook af, alleen hoor ik ze niet.
Als ik met geluidseffectenbeheer mijn speakers test, dan doen alleen de 2 achterste speakers het. maar het gekke is dat deze volgens de computer en aansluitingen achterste speakers nu ineens de voorste zijn?
Het zijn creative labs 4.1 speakers.
Wanneer ik m'n tv/radio tuner aanzet, dan komt er wel geluid uit alle 4 de speakers...
Dus alleen de windows geluiden speelt hij niet af...
Gebruikt windows daar misschien alleen de voorste speakers voor? Maar waarom doen deze het dan nu niet meer?
Ik ben ook teruggegaan naar een herstelpunt, maar zelfs dan doen ze het ook niet meer? Begin het nu toch echt niet meer te snappen...
uitgezet en na 10 minuten weer aan en wat denk je? inderdaad geluid is ok? (ondanks dat ik al eerder gereboot had)
Pagina: 1