Toon posts:

ADSL Upgrade Snelheden in Zutphen e.o.

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Een tijdje geleden heb ik eens op de site van KPN gekeken. Daarin stond iets over de upgrade van 512->768 kb/sec. Nu staat er keurig een lijst van gemeenten op deze site. Maar uitgerekend Zutphen staat niet in de lijst. Dus zegt men dan je de gemeente moet pakken die er het dichtst bij ligt. Denk ik, Brummen, dus dacht ik nu een grotere download te hebben, maar helapidaka, not! :'(
Nu de hoop maar vestigen op de gemeente Voorst (8-17 feb), dan hebben wij misschien ook een grotere snelheid. Heb vandaag nog gekeken op de site, maar niks.

Hebben meer mensen hier ervaring met deze upgrades in gemeentes die niet in de lijst staan?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 01:07 ]

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-07 13:13
Waarschijnlijk val je gewoon onder de dichtstbijzijnde gemeente. Voorst denk ik dan. Het klopt inderdaad dat niet alle gemeentes erin staan, ik zou ff 0800-mxstream bellen dan ben je er zeker van (jah nu niet om 1:20 :P)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, begrijp dat :) We gaan morgen maar es ff naar de primafoonwinkel. Kijken wat die mannekes me kunnen vertellen.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Zp-Z Zutphen-Zuid Leestense Enkweg 3 7207BC ZUTPHEN 575001 0575 Apeldoorn Zl

Dat is de centrale waar jij op zit aangesloten, staat dus in Zutphen zelf. Op de lijst van KPN zou hij dus echt als "Zutphen" moeten staan :)

Maar sinds wanneer is deze centrale opgeleverd?
Degene na 20 december ofzo hadden standaard de hogere snelheid al, die staan dus niet in de upgrade lijst ;)

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben sinds 26 november vorig jaar ADSL en gewoon dus de oude snelheid. Als jij mij kan vertellen dat Zutphen op de KPN site staat??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 01:42 ]

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 01:36:
Wij hebben sinds 26 november vorig jaar ADSL en gewoon dus de oude snelheid. Als jij mij kan vertellen dat Zutphen op de KPN site staat??
Staat er inderdaad niet bij, dus ff kpn bellen ;)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Gewoon even contact opnemen met KPN.

En er lopen al een aantal topics over de upgrade-perhikelen enzo :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.