Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SMS gateway providersin .nl?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar nederlandse sms gateways maar kan nergens vinden wat de kosten van zo'n eigen systeem zijn of waar je meer informatie daarvan kan vinden. Het liefst een gateway voor jezelf met direct contracten met vodafone, kpn e.d.

Of bedrijven die dit tegen een scherp tarief aanbieden.
De mogelijkheden kunnen zijn:
- 'gratis' sms versturen
- sms versturen tegen betaling (reverse billing)
- ringtones versturen (ook polyphonic)
- funcards/blinklogo's/andere afbeeldingen
- sms versturen naar een nummer met mogelijkheid tot terug sms-en van bepaalde content. (stuur een sms naar xxxx en ontvang een nummer terug voor toegang op een website)
- andere dingen die ik misschien vergeten ben?

Weet iemand hier toevallig meer informatie over?

Ik heb wel een belgische provider kunnen vinden zonder opstartkosten/maandelijkse kosten om smsjes te versturen tegen een tarief van 0,09 euro per sms vanaf je eigen website.

• KRASH
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:57

KRASH

Juist ja...

www.gadzillo.com
Ik kan ze je niet aanbevelen, ik heb nog enkele duizenden euro's van ze tegoed die ik een paar maanden geleden al had moeten krijgen.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 15:42

Croga

The Unreasonable Man

<shameless plug>
Het is even de vraag op wat voor schaal je denkt te gaan werken, maar LogicaCMG levert dit soort diensten aan de "grote bedrijven". Prijzen heb ik geen flauw idee van, maar je zou eens contact met ze op kunnen nemen.
</shameless plug>

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
op zoek naar een SMS-gateway
sms gateway gezocht
Een SMS gatway op mijn site???
SMS gateway
SMS "gateway"

Overigens is 0,09 EUR per verzonden bericht niet duur, maar geldt dit tarief ook voor SMS-jes van BE naar NL?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
op zoek naar een SMS-gateway

Dat topic liep een paar dagen geleden :)
Wil je daar aub verder gaan?

Dit topic is gesloten.