Toon posts:

[MP3] Mpio FD100 (backlight probleem)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook altijd wat, twee keer gaf mijn napa pa11 het op. Ik dacht nu ga ik voor kwaliteit! DUs ik koop de FD100. Vandaag binnen gekregen, perfect dingetje. Jammer alleen dat er een Koreaanse handleiding bijzat. Ik download daarom net de Engelse versie, blijkt dat de afstandbedieningook licht kan geven. DIt werkt bij mij gewoon dus niet.

Mijn vraag is: hoe komt dit? En is dit door een bepaalde instelling op te lossen?

Ik heb ook altijd wat :s @^%@$

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:58

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ik heb er verder geen verstand van, maar misschien dat er een batterijtje in moet?
Of misschien heb je een afwijkende versie zonder licht.

Verwijderd

Topicstarter
CyBeRSPiN schreef op 19 January 2003 @ 16:12:
Ik heb er verder geen verstand van, maar misschien dat er een batterijtje in moet?
Of misschien heb je een afwijkende versie zonder licht.
Nee daar heb ik al naar gekeken. Verder stoort de radio enorm als ik met de afstandbediening luister. DUs er is echt wat met die afstandsbediening. Helaas...

Ik vind het nogal belachelijk, ik heb bijna 600gulden betaald en dan krijg je zoiets :s

Verwijderd

Ik zat te twijfelen tussen de FD100, FL100 en de iRiver 190TC maar heb niet voor de Mpio's gekozen omdat er nog geen reviews van waren. Ik zag wel een post over de FL100 van iemand die er niet zo blij mee was.....

Radio ontvangst van de FL100 was volgens die persoon niet best.....

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 17:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 17:21:
Ik zat te twijfelen tussen de FD100, FL100 en de iRiver 190TC maar heb niet voor de Mpio's gekozen omdat er nog geen reviews van waren. Ik zag wel een post over de FL100 van iemand die er niet zo blij mee was.....

Kan wellicht door die afstandbediening komen, zonderdie afstandsbediening heb ik ineens goed geluid :/

• Sperminator
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-03 22:23
Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 17:21:

Ja, ik was die persoon:).

Heb hem inmiddels terug gestuurd. Maar ik las laatst op een site dat er een bug in de firmware zat waardoor hij niet naar stereo sprong!! Dus misschien verklaart dat het slechte geluid van de radio.

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

Verwijderd

Topicstarter
Sperminator schreef op 19 January 2003 @ 21:21:
[...]

Ja, ik was die persoon:).

Heb hem inmiddels terug gestuurd. Maar ik las laatst op een site dat er een bug in de firmware zat waardoor hij niet naar stereo sprong!! Dus misschien verklaart dat het slechte geluid van de radio.
Ooh ja natuurlijk jij hebt er geen afstandsbediening opzitten.

Ik vind het behoorlijk balen overigens, dit is nu mijn derde mp3-speler die ik voor heel veel geld heb aangeschaft. Waarschijnlijk is het iets met de afstandsbediening maar toch heb ik het gevoel alsof dat ding ieder moment uit elkaar kan vallen.
Pagina: 1