[SimCity 4] Minimaliseren bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
ik had dit probleem dus ook met de illigale deviance rip, perhaps herkennen jullie mijn posts nog uit het simcity 4 topic, met dezelfde vraag?
affijn, ik was dus zoiezo al van plan de orginele te kopen, mede vanwege dit probleem. en die heb ik net vandaag in mijn bezit gekregen.
Maar ik heb hem dus helemaal geinstalleerd, en dan start ie op. maar kort daarna minimaliseerd ie weer. als ik hem weer opgooi, minimaliseerd ie weer net zo hard.
ik heb windows XP zonder SP en verder heb ik een Geforce 4 ti 4400, een Athlon 1600+ en een Aureal Vortex 2 soundcard.
het enige opmerkelijke dat ik kon vinden is in
C:\Games\SimCity 4\Apps
dat daar een bestandje is genaamd "DINGES-config-log.txt" waarin deze 2 lines stonden:
soundDriverName =
soundCardName = Primair geluidsstuurprogramma
die eerste is dus leeg. ik zie ook nergens waar ik iets anders in kan stellen?
ook een andere geluidskaart heeft geen effect terwijl ze uiteraard wel goed onder windows werken :)

Verwijderd

Heb je de laatste drivers voor je geluidskaart al geinstalleerd?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 09:38:
Heb je de laatste drivers voor je geluidskaart al geinstalleerd?
Dat heeft er niks mee te maken. Als het spel geen naam invult in dat regeltje dan is die geluidskaart gewoon niet bekend. Zoiets onbenulligs moet geen spel gaan minimaliseren.

Heb je misschien instellingen die je kan doen voordat je het spel opstart? Zo ja, wat kan je daar allemaal instellen?

The devil is in the details.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
nix, ik kan helemaal nix instellen. en zoals ik ook al zei, met andere geluidskaarten werkt het ook niet