Toon posts:

[IDE Raid-0] Diskcontrol

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn harddisks graag testen omdat mijn raid-0 nog weleens offline wil zijn. De laatste tijd is dit stukken minder geworden, maar ik wil toch het zekere voor het onzekere nemen aangezien ik het vermoeden heb dat 1 disk een beetje mank is op dit moment.

De winxp drivecheck en norton diskdoktor vinden geen fouten. Maar ik wil graag het programma Maxtor : Powermax er op los laten.

Allemaal prima, maar powermax kan mijn disks niet herkennen omdat er een fasstrack 100 tx2 van promise tussen zit. Ik heb in 45min de faq helemaal doorgelezen en daarna nog eens gezocht in de search, maar ik vind niks. Ook de promise site bied geen oplossing.

Heeft er hier misschien iemand een idee hoe ik powermax mijn hd's wel kan laten vinden?

Voor systeem zie sig, ik draai winxp pro sp1

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 04:49

MaDLiVe

.-Observer-.

Je kan toch met powermax aangeven dat ze op een PCI device zitten ? Lukt mij met mijn HPT372 controller iig wel.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik dat in powermax aangeven dan?
Ik boot met flop vanaf de powermax disk, vervolgens zegt ie. Prim master dvd, prim slave cd-rw, sec master not found, sec slave not found.

Dan mag ik uit die 4 kiezen. Maar er is geen optie om pci erbij te pakken. Ook zet hij de pci er niet zelf tussen.

En wat doet array synchonization in fastcheck? Wederom geeft promise geen antwoord.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 23:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Een klein schopje dan maar :|