zijn er nadelen als je een Alpha PAL6035MFC + Delta AFB-60HP cooler op een KT7 bord plaats, bv verlies van dimm sloten of andere ongein ?
Ik heb geen KT, maar een CUSL2....
Geen probs gehad, misschien dat als het erg krap is bij je, dat er een paar condensatoren gecorrigeerd moeten worden.
Er zijn mensen die zeggen dat die HP veel herrie maakt, ik vind het een pracht geluid!!!
Geen probs gehad, misschien dat als het erg krap is bij je, dat er een paar condensatoren gecorrigeerd moeten worden.
Er zijn mensen die zeggen dat die HP veel herrie maakt, ik vind het een pracht geluid!!!
reserveringshouder Tesla Model 3
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 19:55 schreef mister-m het volgende:
zijn er nadelen als je een Alpha PAL6035MFC + Delta AFB-60HP cooler op een KT7 bord plaats, bv verlies van dimm sloten of andere ongein ?[/quote]Nee hoor, die past gewoon. Het is die PEP koeler met die enorme koelplaat en de ventilator aan de zijkant die niet past
kijk hier maar anders http://www.coolerguys.com/CPUCOOL/Duron.htm
Je moet alleen oordopjes kopen
zijn er nadelen als je een Alpha PAL6035MFC + Delta AFB-60HP cooler op een KT7 bord plaats, bv verlies van dimm sloten of andere ongein ?[/quote]Nee hoor, die past gewoon. Het is die PEP koeler met die enorme koelplaat en de ventilator aan de zijkant die niet past
Je moet alleen oordopjes kopen