<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
0,25 micron, dat is de grote van de transistors. Athlons heb je in 0,25 en 0,18 micron. Voor de consument maakt dit geen verschil (normaal), maar voor de fabrikant is het makkelijker of zelfs noodzakelijk de transistors te verkleinen om hogere snelheden te bereiken. Als je wil overklokken is een 0,18 micron Athlon dus beter (meer kans om 'm flink omhoog te trappen)!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 19:58 schreef Snake het volgende:
0,25 micron, dat is de grote van de transistors. Athlons heb je in 0,25 en 0,18 micron. Voor de consument maakt dit geen verschil (normaal), maar voor de fabrikant is het makkelijker of zelfs noodzakelijk de transistors te verkleinen om hogere snelheden te bereiken. Als je wil overklokken is een 0,18 micron Athlon dus beter (meer kans om 'm flink omhoog te trappen)![/quote]dat wist ik al maar ik bedoel in mobo gezien want ikke zit nu zonder me goeie pcee:(
0,25 micron, dat is de grote van de transistors. Athlons heb je in 0,25 en 0,18 micron. Voor de consument maakt dit geen verschil (normaal), maar voor de fabrikant is het makkelijker of zelfs noodzakelijk de transistors te verkleinen om hogere snelheden te bereiken. Als je wil overklokken is een 0,18 micron Athlon dus beter (meer kans om 'm flink omhoog te trappen)![/quote]dat wist ik al maar ik bedoel in mobo gezien want ikke zit nu zonder me goeie pcee:(
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Het zou kunnen dat een 0,25 micron meer volt moet hebben dan een 0,18 micron, dat is bij de PentiumIII ook (2,0V vs. 1,65V) zo. Ik weet niet of dat bij AMD's ook zo is!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 20:17 schreef Snake het volgende:
Het zou kunnen dat een 0,25 micron meer volt moet hebben dan een 0,18 micron, dat is bij de PentiumIII ook (2,0V vs. 1,65V) zo. Ik weet niet of dat bij AMD's ook zo is![/quote]dat kan maar waarom doet de bios nx???????
Het zou kunnen dat een 0,25 micron meer volt moet hebben dan een 0,18 micron, dat is bij de PentiumIII ook (2,0V vs. 1,65V) zo. Ik weet niet of dat bij AMD's ook zo is![/quote]dat kan maar waarom doet de bios nx???????
Misschien staat ie ingesteld op een voltage van een 0,18 micron AMD, wat mogelijk te weinig is voor een 0,25 micron AMD. Probeer de clear-CMOS jumper eens!
Heb ikke allemaal al geprobeerd ikke denk dat of de cpu of de bios rot is:(
Pagina: 1