Constant als ik GoT sluit en dan later in een nieuw venster open ben ik uitgelogd. Dit was de eerste keer dat ik dat heb. Misschien is het erg simpel maar ik heb geen idee.
Verwijderd
Welk operating system en welke browser gebruik je?
In sommige browsers kun je instellen welke cookies je wilt accepteren, en daarbij kun je voor session cookies apart kiezen.
In sommige browsers kun je instellen welke cookies je wilt accepteren, en daarbij kun je voor session cookies apart kiezen.
Win XP en IE 6, heb alle update's en servicepacks. Maar ik heb sinds vanmiddag (avond) niets meer veranderd.
Verwijderd
Ga dan eens naar Tools->Internet Options->Privacy
Klik op advanced, en kijk even naar de settings. Als het bovenste vinkje uitgevinkt is, dan is het iets anders, en kun je het met de oplossing die ik nu ga geven niet oplossen.
De instellingen zijn op deze pagina verder niet zo héél erg belangrijk. Klik op Ok, zodat je weer het venster met tabblad Privacy voor je hebt. Klik op Edit...
Type in: gathering.tweakers.net, en klik op Allow. Kijk nu maar eens of je cookie nu wel blijft bestaan
Klik op advanced, en kijk even naar de settings. Als het bovenste vinkje uitgevinkt is, dan is het iets anders, en kun je het met de oplossing die ik nu ga geven niet oplossen.
De instellingen zijn op deze pagina verder niet zo héél erg belangrijk. Klik op Ok, zodat je weer het venster met tabblad Privacy voor je hebt. Klik op Edit...
Type in: gathering.tweakers.net, en klik op Allow. Kijk nu maar eens of je cookie nu wel blijft bestaan
Heb je misschien een virusscanner aan staan die ook "internet protection" heeft? Ik had PC-Cillen een poosje geleden erop staan en die liet GoT denken dat ik een ander IP had waardoor ik steeds opnieuw moest inloggen.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 22:16:
Ok, heb gelijk weer iets vaags. Ik heb tweakers.net toestemming gegeven bij m'n cookies. Dus als ik gathering.tweakers.net in typ dan werkt het allemaal!! Maar als ik got.tweakers.net in typ is die weer uitgelogd
Het probleem is dat je niet op got.tweakers.net kunt inloggen. Kijk maar naar de URL als je op het knopje 'login' klikt. Je logt dus eigenlijk in op gathering.tweakers.net, en dat koekje is niet geldig op een ander (sub)domein.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.