Ik probeer met Borland C++ Builder 6 wat dll's te maken, maar loop tegen een probleem aan. Ik wil 2 dll's maken, liba.dll en libb.dll. Beide gebruiken elkaars functionaliteit. Dat is ook precies het probleem, aangezien Borland bij het builden klaagt over unresolved externals. Dit gebeurt alleen als ik de verschillende classes in beide libs __declspec(dllexport). Laat ik dit weg, dan gaat et builden wel goed, maar kan ik straks uiteraard niks met die dll vanuit m'n applicatie.
Ik kan nu dus geen van beide dll's maken, omdat ze elkaars functionaliteit gebruiken. Beetje kip en ei probleem dit
Mij lijkt logisch dat Borland pas mag klagen als ie iets niet kan resolven op et moment dat ik de applicatie zelf link met deze dll's (via import library), en niet al als ik alleen de dll bak.
Is hier een oplossing voor ?
Ik kan nu dus geen van beide dll's maken, omdat ze elkaars functionaliteit gebruiken. Beetje kip en ei probleem dit
Mij lijkt logisch dat Borland pas mag klagen als ie iets niet kan resolven op et moment dat ik de applicatie zelf link met deze dll's (via import library), en niet al als ik alleen de dll bak.
Is hier een oplossing voor ?
[ Voor 3% gewijzigd door rig0r op 17-01-2003 21:47 . Reden: Hmm topictitel klopt niet meer met msg, aub veranderen in Unresolved externals bij bouwen dll's, oid ]