Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb in Dreamweaver een tabel getekend met een width van 750 px (fixed).
In deze tabel heb ik een andere tabel getekend van 486 x 366 px. In deze tabel
heb ik een layer gemaakt van 484 x 363 pix.Naast deze tabel heb ik links en rechts 4 kleine tabellen getekend van 113 x 85 px. De ruimte tussen de grote tabel en de kleine tabellen is 19 px. De bedoeling hiervan is om in de kleine tabellen een kleine foto te plaatsen en wanneer je er met je muis overheen gaan dan verschijnt de grote foto in de grote tabel ( dmv behaviors ). Echter nu komt mijn probleem: als ik één en ander in
mijn browser bekijk ( Win 98 SE, IE 5.0 en Win XP Home, IE 6.0 ) dan zie ik dat de
grote foto absoluut niet in het midden staat van de kleinere foto's.
Ik heb 2 screenshots ingevoegd.
Hoop dat iemand me kan helpen.
Thanks
BTW in plaats van tabellen heb ik bovenstaande ook al met cellen geprobeerd, echter hetzelfde resultaat.

Ik heb in Dreamweaver een tabel getekend met een width van 750 px (fixed).
In deze tabel heb ik een andere tabel getekend van 486 x 366 px. In deze tabel
heb ik een layer gemaakt van 484 x 363 pix.Naast deze tabel heb ik links en rechts 4 kleine tabellen getekend van 113 x 85 px. De ruimte tussen de grote tabel en de kleine tabellen is 19 px. De bedoeling hiervan is om in de kleine tabellen een kleine foto te plaatsen en wanneer je er met je muis overheen gaan dan verschijnt de grote foto in de grote tabel ( dmv behaviors ). Echter nu komt mijn probleem: als ik één en ander in
mijn browser bekijk ( Win 98 SE, IE 5.0 en Win XP Home, IE 6.0 ) dan zie ik dat de
grote foto absoluut niet in het midden staat van de kleinere foto's.
Ik heb 2 screenshots ingevoegd.
Hoop dat iemand me kan helpen.
Thanks
BTW in plaats van tabellen heb ik bovenstaande ook al met cellen geprobeerd, echter hetzelfde resultaat.