Toon posts:

win xp log in pass kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
omdat het de vorige keer niet duidelijk genoeg was hier wat meer informatie
ik heb dus een pc met winxp op en je hebt een passwoord nodig om binnen te geraken maar nu guest account is uitgeschakeld en ik zit op het beheerder account en dat paswoord heb ik dus waarschijnlijk verkeer ingetypt toen ik het verwisselde. Is het mogenlijk om dat paswoord te achterhalen of om de data die op de pc zit ten minste te kunne opslaan en windows herinstalleren of is format c de enige oplossing?? De pc zit in netwerk weet niet of ik hier iets mee kan doen om via de ene in de ander pc te geraken via dos of zo. Alle tips zijn welkom

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 20:25:
en dat paswoord heb ik dus waarschijnlijk verkeer ingetypt toen ik het verwisselde.
Toen je het wijzigde zeker? Maar dan moet je 3 wachtwoorden invoeren: 1 keer het oude wachtwoord, en 2 keer het nieuwe. Heb je dan 2 keer een wachtwoord ingevoerd wat je nu niet meer weet? :?

Verwijderd

Topicstarter
ja het was een paswoord van 3 letters en ik typ zonder op mijn toetsen te kijken en als ik nu per ongeluk mijn vingers op de verkeerde plaats had ... het was maar 3 letters en ik heb caps lock ook al geprobeerd en de errond liggende toetsen ook

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Als je even goed zoekt met de search vind je een tooltje waarmee je het admin password kun resetten. Dan kun je weer inloggen en het password van je eigen account veranderen.

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:02
Windows XP Admin Password Recovery
http://www.lostpassword.com/windows-xp-2000-nt.htm

Mod-break:

Hier doen we dus ook niet aan. Zie Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

[ Voor 53% gewijzigd door SH007 op 17-01-2003 20:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
roy1985 kun je mij anders mailen [laten we dat maar niet doen he]

[ Voor 34% gewijzigd door blackd op 17-01-2003 20:49 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nee hee, kijk nou eens naar dat linkje in de Modbreak!

je oplossing: klik

[ Voor 66% gewijzigd door blackd op 17-01-2003 20:48 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.