Toon posts:

Compaq Presario 7230 Audio drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Allereerst het volgende: Ja ik heb de F*cking search gebruikt en dit leverde niets op.

Voor bovenstaande oude k*lere Compraq ben ik op zoek naar audiodrivers. Volgens mij zit er een ESS ES1688 of 1788 geintegreerd kaartje in, maar ik kan nergens de goeie drivers vinden. OS= W95b. Alles wat ik tot nu toe heb gedownload van deze drivers leverde niets op. (Kan geen bijgewerkt stuurprogramma vinden... bla bla).

Dus als iemand mij wellicht aan de juiste drivers kan helpen ben ik heel gelukkig.

Oh ja, ook op de Compaq site is dit type Presario niet eens meer terug te vinden; blijkbaar té oud....

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm... dacht dat er hier wel iemand een tip zou hebben....

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50
Allereerst het volgende: Ja ik heb de F*cking search gebruikt en dit leverde niets op.
hmm, de libelle search zeker? Wat dacht je ervan om gewoon eens op de site van HP/compaq te kijken? En dan wat intensiever zoeken dan de huidige presario lijn aan te klikken. Wanneer ze nog steeds de drivers van de laserjet II op hun site hebben staan, hebben ze die van jouwpresario ook heus wel.
Hmmm... dacht dat er hier wel iemand een tip zou hebben....
Lees het gedeelte in de faq over forumgedrag: Kicken binnen 24 uur is niet de bedoeling.

Alvast een hint: Open zonder overleg een nieuw topic en make my day.

Dit topic is gesloten.